طراحی پاکت اداری حرفه ای | طراحی پاکت اداری شرکت

  • طراحی پاکت اداری
  • طراحی و چاپ پاکت اداری
  • چاپ پاکت اداری
  • طراحی پاکت اداری
  • طراحی پاکت اداری
  • چاپ پاکت اداری
  • طراحی پاکت اداری
  • چاپ پاکت اداری

طراحی و چاپ پاکت اداری
البرزمدیا
  • 0912 870 3341
  • 0935 924 4134
  • تهران و شهرستانها

  • تماس

طراحی و چاپ پاکت اداری: البرزمدیا بهترین شرکت طراحی پاکت اداری: طراحی اختصاصی و یا انتخاب طرح از بین طرح های آماده، چاپ دیجیتال و افست، قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران، نمونه کارهای بسیار و تجربه 15 سال فعالیت حرفه ای




  • طراحی و چاپ پاکت اداری
  • طراحی پاکت اداری

طراحی و چاپ پاکت اداری | طراحی پاکت اداری

طراحی پاکت اداری | طراحی و چاپ پاکت اداری

پاکت اداری یک ابزار بازاریابی موثر و ساده است که برای تبلیغ خدمات یا ارائه محصول مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن پاکت اداری با طراحی اختصاصی توجه بیشتری به خود جلب میکند. یک پاکت با طراحی زیبا بیشتر به چشم می آید و مشتری یا فرد مورد نظر را راغب به باز کردن و خواندن محتوای درون آن مینماید. البرزمدیا با قرار دادن لوگو شرکت شما، شعار و اطلاعات تماس به همراه یک طراحی منحصر بفرد بر روی پاکت و همچنین چاپ پاکت با کیفیت عالی، جلوه ویژه ای به پرستیژ شرکت واعتبار شما میدهد. با داشتن کارت ویزیت، سربرگ و پاکت اختصاصی همراه با طراحی مشترک و ست، ست اداری خود را تکمیل داشته باشید.

پاکت اداری چیست؟

پاکت اداری وسیله‌ای جدایی‌ناپذیر از اقلام ست اداری جهت حفظ و نگهداری و رساندن قراردادها، صورتحساب‌ها، مکاتبات اداری و همچنین موارد مشابه را پاکت نامه می‌گویند که در سایزهایی چون A4 و A5 وجود دارد. طراحان، طرح خود را با فرمت pdf، jpeg، tiff طراحی می‌کنند و به چاپخانه ارسال می‌کنند و حداقل رزولوشن موجود باید ۳۰۰dpi باشد. قابل‌ذکر است که به پاکت‌های معمولی پاکت ملخی گفته می‌گویند.

نحوه طراحی پاکت نامه:

پاکت نامه باید از اوراق و اسناد بزرگتر باشد تا اسناد و اوراق بدون تاخوردگی درون پاکت قرار بگیرد. معمولا مطابق خواسته‌ی مشتری پاکت نامه را طراحی می‌کنند. برای طراحی پاکت نامه باید به طراحی اجزای ست اداری توجه نمود و براساس طراحی آن‌ها یک طرح هماهنگ و مناسب برای پاکت در نظر گرفت.

دلایل استفاده از پاکت نامه:

جهت برقراری ارتباط با مشتری، ایجاد اعتبار و انتقال آن به مخاطب، نشان دادن برند، هویت‌سازمانی و ایجاد ثبات و ذهنیت مثبت در مخاطبان از پاکت استفاده می‌شود.

مشخصات پاکت نامه اداری:

پاکت نامه به عنوان یک ابزار بازاریابی در جهت تبلیغات در بازار هدف مورد استفاده قرار میگیرد. پاکت نامه با طراحی خاص و ویژه‌ای که دارد سبب اعتبار لوگو شده که معمولا لوگو را به‌صورت برجسته یا نقره‌کوب درج می‌کنند. پاکت را از کاغذهای فانتزی یا کاغذ کرافت درست کرده و چاپ ویژه‌ای دارند به همین دلیل از قالب‌های ویژه جهت طراحی پاکت استفاده می‌کنند تا بتوانند برش‌های خاصی را روی پاکت ایجاد کنند.

نوع کاغذ جهت پاکت نامه:

1. کاغذ کرافت:از کاغذ کرافت در تیراژهای بالا استفاده می‌شود.
2. کاغذ گلاسه: از کاغذ گلاسه به دلیل گران بودن فقط در موارد خاص استفاده می‌شود و همچنین در تعداد کم چاپ می‌شود.

انواع چاپ:

1. چاپ به روش افست: که به‌صورت تک‌رنگ یا چهار رنگ و بدون محدودیت در تیراژهای بالا و با امکان سفارشی شدن خواهد بود.
2. چاپ به روش دیجیتال: که در اسرع وقت تحویل داده‌شده و در تیراژهای پایین همراه باکیفیت بالا خواهد بود.

نکات مهم در طراحی پاکت:

1. وجود نمادهای ساده و مرتبط.
2. ایجاد حاشیه امن دربرش و تا.
3. طرح هماهنگ با سایر اقلام ست اداری.
4. توجه به وزن پاکت براساس وزن محتویات.
5. وجود رنگ‌های مناسب و متضاد روی پاکت نامه.
6. استفاده ازفونت مناسب.
7. درج اطلاعات تماس.

طراحی پاکت اداری آنلاین:

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و در دسترس بودن کامپیوتر، موبایل و تبلت همراه با اینترنت و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه ها، اغلب کارهای روزمره از جمله (خدمات بانکی، سفارشات خرید کالاها، خدمات آی تی و …) بصورت آنلاین صورت میپذیرد که در این میان سفارش طراحی پاکت اداری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما مشتریان عزیز میتوانید براحتی بصورت آنلاین و از طریق تکمیل فرم سفارش طراحی پاکت اداری البرزمدیا اطلاعات زمینه فعالیت کسب و کارتان را به همراه سلایق و نظراتتان برای ما تشریح نمایید تا ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه از خدمات حرفه ای ما از هر کجای ایران و جهان که باشید بهره‌مند گردید و در کمترین زمان با بهترین کیفیت، سفارش پاکت اداری خود را ثبت و به ثمر رسانید. و در نهایت فایل های پاکت اداری منتخب را براحتی در ایمیل خود دریافت نمایید.


برخي سوالات متداول شما:

هزینه و قیمت طراحی پاکت اداری چقدر است؟

براساس نوع طرح و مدل پاکت اداری هزینه و قیمت طراحی متغییر بوده بنابراین جهت کسب اطلاع از هزینه طراحی پاکت اداری از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

برای طراحی پاکت اداری چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع و پیچیدگی طراحی زمان آماده سازی پاکت اداری متغییر بوده جهت کسب اطلاع از زمان آماده سازی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

آیا امکان درخواست فایل لایه باز پاکت اداری وجود دارد؟

فایل های لایه باز به صورت رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

شیوه پرداخت برای سفارش پاکت اداری چگونه است؟

به طور معمول بعد از برآورد هزینه طراحی و چاپ چیزی حدود پنجاه درصد از مبلغ نهایی به عنوان بیعانه دریافت می شود.

آیا می توان حضوری سفارش طراحی پاکت اداری را ثبت کنم؟

ثبت سفارش پاکت اداری به صورت آنلاین بوده شما می توانید از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی سفارش خود را اعلام نمایید.

آیا بعد از اتمام طراحی، کار چاپ پاکت اداری را انجام خواهید داد؟

با اتمام طراحی، هزینه چاپ برآورد شده و در صورت تمایل، کار چاپ انجام می شود. در غیر این صورت فایل چاپ در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید با مراجعه به محل مورد نظر خود پاکت اداری را چاپ نمایید.

مراحل ثبت سفارش طراحی پاکت اداری چیست؟

از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای همین سایت یا با تماس تلفنی سفارش پاکت اداری خود را اعلام کنید. سفارش شما سریعا از لحاظ نوع طراحی و هزینه برآورد خواهد شد و با شما تماس گرفته خواهد شد.

محاسبه هزینه و قیمت چاپ پاکت اداری چگونه است؟

هزینه چاپ پاکت اداری به نوع چاپ افست و یا دیجیتالی و تعداد تیراژ و همچنین نوع و متریال کاغذ بستگی دارد. جهت کسب اطلاع از قیمت ها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

برای چاپ پاکت اداری چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع چاپ و تعداد تیراژ زمان متغییر بوده جهت کسب اطلاع از زمان تحویل سفارش چاپ پاکت اداری از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

چگونه می توانم چاپ پاکت اداری ارزان قیمت را سفارش بدهم؟

سایت البرز مدیا برای راحتی حال شما عزیزان راهکارهایی را به شما پیشنهاد خواهد داد که با هزینه کم بتوانید یک پاکت اداری با کیفیت داشته باشید. جهت کسب اطلاع از این راهکارها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

مراحل ثبت سفارش چاپ پاکت اداری چیست؟

از طریق واتس اپ ایرانسل درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی سفارش خود را به ما اعلام نمایید.

آیا می توان حضوری سفارش چاپ پاکت اداری را ثبت کنم؟

ثبت سفارش چاپ پاکت اداری به صورت آنلاین بوده و شما می توانید از طریق واتس اپ ایرانسل یا تماس تلفنی سفارش خود را با مشخصات مد نظر اعلام کنید.


کلید واژه ها

طراحی پاکت اداری ، پاکت اداری خلاقانه، طراحی پاکت اداری حرفه ای، طراحی پاکت اداری فارسی، نمونه پاکت اداری خلاقانه، نمونه پاکت اداری تبلیغاتی، چاپ پاکت اداری، پاکت اداری سه لت، طراحی و چاپ پاکت اداری البرزمدیا، طراحی پاکت اداری البرزمدیا، البرز مدیا طراحی پاکت اداری ، پاکت اداری سه لت، طراحی پاکت اداری حرفه ای، طراحی پاکت اداری حرفه ای، فارسی، ساخت، پاکت اداری شرکت، طراحی پاکت اداری، بازسازی، طراحی مجدد، آنلاین، خرید طراحی و تولید (چاپ) ،(ملخی، A3، A4، A5) با بهترین کیفیت، تولید پاکت های فانتزی و لاکچری

Office envelope, Office envelope design, Design and print office envelopes, Professional office envelope design

زاهدان، يزد، ياسوج، اروميه،،تهران، تبريز، شيراز، شهرکرد، زنجان، سمنان، ساری، سنندج، رشت، قم، مشهد، خرم آباد، کرمانشاه، کرمان، کرج، اصفهان،ايلام ،همدان، گرگان، قزوين، بوشهر، بجنورد، بيرجند، بندرعباس، اردبيل، اراک، اهواز


برخی نمونه کارهای

  • نمونه طراحی و چاپ پاکت اداری  01
  • نمونه طراحی و چاپ پاکت اداری  02
  • نمونه طراحی و چاپ پاکت اداری  03
  • نمونه طراحی و چاپ پاکت اداری  04
  • نمونه طراحی و چاپ پاکت اداری  05
  • نمونه طراحی و چاپ پاکت اداری  06
  • نمونه طراحی و چاپ پاکت اداری  07
  • نمونه طراحی و چاپ پاکت اداری  08

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!