هزینه طراحی لوگو چقدر هست؟

تعرفه های طراحی لوگو در صفحه زیر قابل مشاهده میباشند. بر روی لینک سبزرنگ زیر کلیک نمایید
قیمت و تعرفه های طراحی لوگو البرزمدیا

فایل های نهایی دریافتی در چه فرمت هایی ارائه میگردد؟

لوگو منتخب شما در نهایت با بهترین کیفیت در فرمت PNG, EPS, CDR, AI و PSD به مشتری ارائه میگردد، که استاندارد جهانی میباشد. کیفیت عکس لوگو 900 dpi میباشد که 3 برابر استاندارد چاپ میباشد. فایل EPS و AI با نرم افزار ادوبی ایلاستریتور قابل ویرایش میباشند. فایل CDR با نرمم افزار کورل درو و فایل PSD با نرم افزار فوتوشاپ قابل باز شدن میباشد.

آیا بجز طراحی لوگو، خدمات دیگر گرافیکی، چاپ و طراحی وب هم دارید؟

بله، ما در زمینه های گرافیک، چاپ، طراحی وبسایت، تبلیغات اینستاگرام و مشاوره تبلیغاتی خدمات ارائه مینماییم. طراحی و چاپ ست اداری، بروشور و کاتالوگ، پوستر و تراکت، جعبه و بسته بندی، لیبل و کاور سی دی و دی وی دی، بیلبورد و بنر، طراحی پست و استوری اینستاگرام و … فعالیت داریم.
جهت آشنایی بیشتر با خدمات ما، لطفا بخش 👈 سایر خدمات 👉 سایت را مشاهده فرمایید.

نمونه طرح های پیشنهادی برای سفارشم رو چطوری میتونم ببینم؟

ارائه طرح ها از طریق واتس اپ، تلگرام و یا ایمیل امکانپذیر میباشد.

ارائه اولین طرح پیشنهادی چقدر طول می کشد؟

ارائه اولین طرح بسته به ایده پردازی روی سفارش شما و ترافیک کاری روی دست ما میباشد. معمولا ارائه اولین طرح پس از 2 روز الی نهایتا 4 روز صورت میپذیرد. برای سفارشات خیلی عجله ای شرایط و هزینه متفاوت میباشد.

چه زمانی شروع به کار روی پروژه من می کنید؟

معمولا پس از دریافت فرم سفارش و تائید پرداخت بیعانه برای سفارش، سفارش مشتری در دستور کاری قرار میگیرد.

آیا می تونید بر اساس ایده یا اتود ساده من (مشتری)، لوگو طراحی کنید؟

بله ، این دقیقاً همان کاری است که ما انجام می دهیم. ما خدمات طراحی لوگو / آرم سفارشی را بر اساس زمینه فعالیت شما (مشتری)، ایده های پیشنهادیتان و سلایق شما ارائه می دهیم. ما می توانیم بر اساس ایده شما یک آرم سفارشی طراحی کنیم و یا به درخواست شما از خودمان ایده پردازی و طرح ارائه دهیم. البته قبل از اجرای طرح، ایده شما را بررسی و نظرات کارشناسانه خدمات شما ارائه میگردد و درصورت نامناسب بودن و یا پیشنهادات بهتر به شما مشاوره لازم را ارائه مینماییم.

برای طراحی یک لوگو یا آرم چقدر زمان لازم است؟

مدت زمان مورد نیاز جهت سفارش طراحی لوگو به موارد زیادی بستگی دارد، که مهمترین این موارد را در زیر خلاصه نمودیم. اول از همه، تعرفه انتخابی شما و اینکه چه تعداد طرح قرار هست به مشتری جهت پیشنهاد ارائه گردد. نکته دوم ایده پردازی میباشد. گاهی یک ایده خوب ظرف 5 دقیقه به ذهن گرافیست میرسید، و گاهی یافتن یک ایده ممکن است 3 روز الی یک هفته زمانبر باشد. البته از آنجایی که ما در زمینه طراحی لوگو تجریه زیادی داریم، و معمولا سفارشات تبلیغاتی عجله ای بوده اند، همیشه سعی شده این امر در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد، اما هیچگاه کیفیت را فدای سرعت العمل نمیکنیم!

میشه اول اتود طرح سفارش خود را ببینم بعد پرداخت کنم؟

نه متاسفانه، بدین دلیل که برای هر سفارش ایده پردازی جدید و خاص خودش انجام میشه و ارزش واقعی طرح به ایده طرح هست، و همچنین اطمینان از قطعی بودن سفارش، پذیرش سفارش بدون دریافت بیعانه امکانپذیر نمیباشد.

آیا سورس و فایل لایه باز طرح نهایی لوگو به مشتری داده میشه؟

بله، بر خلاف عملکرد بسیاری از همکاران که سورس و فایل لایه باز لوگو رو به مشتری نمیدن و در واقع دارن تخلف میکنن، و این حق مشتری هست که فایل لایه باز لوگوش رو داشته باشه تا برای انواع تبلیغاتی که ممکن هست در آینده به اونها نیاز داشته باشه رو داشته باشه، ما فایل لایه باز و سورس لوگو رو به مشتری میدهیم.

پروسه کار طراحی لوگو به چه صورت هست؟

دیدن نمونه کارها >>> تماس با ما در صورت نیاز >>> تکمیل و ارسال فرم سفارش >>> انتخاب تعرفه مورد نظرتان >>> پرداخت 50% مبلغ تعرفه بعنوان بیعانه >>> دریافت طرح های پیشنهادی طبق تعرفه >> ویرایش طرح منتخب >>> تائید نهایی طرح توسط شما >>> تسویه باقیمانده هزینه سفارش >>> دریافت فایل های لوگو منتخب از طریق ایمیل یا تلگرام و واتس اپ

چطور مطمئن بشم که میتونید طرحی رو طراحی کنید که من ازش خوشم بیاد؟

پیشنهاد می کنم نمونه کارهای طراحی ما رو ببینید و کیفیت کار رو بررسی کنید. ما تا بحال برای بیش از 300 شرکت طراحی لوگو انجام داده ایم و از طرفی رضایت مشتری در کار تبلیغاتی برای ما بسیار مهم هست، چرا که خدمات ما فقط به طراحی لوگو محدود نمیباشد و سایر خدمات در زمینه گرافیک، چاپ و طراحی وب نیز ارائه مینماییم. پس در واقع کسب رضایت شما، ضامن ادامه همکاری شما با ما میباشد. همچینین طرح طراحی شده برای مشتری اعتبار ما برای مشتریان جدیدتر و همچنین رضایت شما، موجب معرفی ما از طرف شما به دوستانتان میگردد.

فایل های نهایی لوگو از چه طریق برای مشتری ارسال میگردد؟

فایل ها و خروجی های نهایی لوگو از طریق ایمیل برای مشتری ارسال میگردد تا همیشه فایل ها را در ایمیلتان بایگانی شده داشته باشید و هیچ کاهشی در کیفیت فایل ها اتفاق نمی افتد. اگر مشتری ایمیل نداشت و یا تمایل داشت تا فایل ها از طریق واتس اپ یا تلگرام برای او ارسال گردد، از این بابت هم مشکلی نیست.

error: Content is protected !!