جولای30

روانشناسی رنگ در طراحی لوگو

روانشناسی رنگ در طراحی لوگو

روانشناسی رنگ در طراحی لوگو – در حالی که عناصر گرافیکی مختلفی برای طراحی لوگو مورد نیاز است، رنگ تاکنون یکی از اصلی‌ترین موارد برای انتقال معنای لوگوی شما است. رنگ آنقدر قدرتمند است که می‌تواند بر تفکر، واکنش و تحریک هورمون‌های بدن تأثیر بگذارد. این مجموعه دارای معانی مختلفی است که در جهان طبیعی نمایان می‌شود، همچنین در فرهنگ‌های متنوع در سراسر جهان، یک فرد از معانی رنگ‌ها می‌توانید مقاله‌های زیادی بنویسید، رنگ در روانشناسی انسان تأثیرات ژرف و عمیق‌تری دارد؛

بنابراین، طراحان می‌توانند از تنوع و ترکیب آن در طرح‌های خود بهره‌مند شوند؛ و بنابراین، در اینجا معانی اساسی رنگ برای درک و تقویت مهارت فردی به‌عنوان طراح لوگو آورده شده است: طراحی طیف رنگی لوگو و راهنمای احساسات
اگر به برندهای محبوب و مطرح جهان نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که آن‌ها چگونه از رنگ‌ها در طراحی‌های آرم خود استفاده می‌کنند. به چوب‌های سنگین روی رنگ آبی و قرمز توجه کنید؟ در ادامه می‌توانید مطالب سودمندی بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه با درک روانشناسی و معنای رنگ‌ها، یکرنگ مناسب برای طراحی لوگو یا مارک خود انتخاب کنید.

نقش روانشناسی رنگ‌ها در طراحی لوگو / آرم

روانشناسی رنگ قرمز:

رنک قرمز از بی‌پرواترین و گرم‌ترین رنگ از همه طرح‌های رنگی مشهور و محبوب‌ترین در میان برونگراها و مخصوصاً مردان است و به همان اندازه آتش و خون گرم است. سرخی و فریاد از سر شور و اشتیاق، انرژی، عشق، میل و عزم راسخ را القا می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از کشورها این رنگ را در پرچم‌های خود گنجانده‌اند. به‌عنوان یک تأثیر در بدن انسان، قرمز باعث افزایش متابولیسم انسان، افزایش فشارخون، افزایش اشتها و افزایش تنفس می‌شود. اگر بخواهید توجه مردم را جلب کنید، مطمئناً از رنگ قرمز استفاده کنید، به همین دلیل است که دکمه‌های اکنون این را بخرید «یا» اینجا را کلیک کنید همگی قرمزرنگ‌اند و در تمام اینترنت دکمه‌های قرمزرنگ به چشم می‌خورد.
معنای رنگ زرد در طراحی لوگو

روانشناسی رنگی رنگ آبی:

رنگ اقیانوس و آسمان. رنگی آرامش‌بخش که قلب شما را با آرامش، آزادی، شهود، تخیل نوازش می‌دهد. همچنین به ما الهام می‌دهد تا وفادار، صادق، با اعتمادبه‌نفس و باهوش باشیم – به همین دلیل رنگ کاملاً شرکتی است. آبی قطعاً آرامش را در بدن ایجاد می‌کند زیرا کندی متابولیسم انسان را کاهش می‌دهد. بااین‌حال، هنوز هم می‌تواند پویا باشد. به‌عنوان‌مثال، آبی روشن می‌تواند تأثیر چشمگیری در طراحی آرم شما بگذارد، در حالی که آبی تیره شما را به سمت مالیخولی، خود محوری یا منفی گرایی می‌کشاند.

روانشناسی رنگ سبز در طراحی لوگو:

به‌طورکلی برای شروع یک زندگی سرشار از نشاط و شادابی و فضای زندگی سبز بهترین گزینه است. رنگ سبز همچنین دوست دار خانواده، رنگ موردعلاقه طبیعت است – اگرچه طبیعت رنگ موردعلاقه خود را دارد. همراه با فصل بهار، نمادی از زندگی، آغازهای جدید، ایمنی، باروری و محیط زیست است. سبز همچنین نمادی از وضعیت پول، بانکداری، جاه‌طلبی و ثروت است. اغلب اوقات، رنگ سبز نشانگر عدم تجربه و رشد مداوم است. هرچند، چه از نظر جسمی و چه از نظر عاطفی، غیرقابل انکار به نظر می‌رسد برای ما اثرات درمانی دارد و شناخته‌شده است که دارای اثر تسکین دهنده بینایی انسان است. از آنجا که تسلط بر دنیای طبیعی، سبز فضای زیادی را در طیف چشم انسان می‌گیرد؛ بنابراین، این یک پس زمینه ایده آل برای هر نوع طراحی است زیرا در هر مکانی قابل مشاهده است.

روانشناسی رنگی سیاه و سفید:

رنگ سیاه به یک طرح طراحی خلاقیت و رمز و راز را می‌افزاید، آن را به سایه‌ای بروی دیوار و استفاده از یک فضای مفرط مانند فضای بسیار غم‌انگیز به‌عنوان سایه‌ها، عدم وجود رنگ‌ها تبدیل می‌کنند؛ اما به شما احساس پوچی نمی‌دهد، بلکه سیاهی قدرت، اقتدار، پختگی و ظرافت را نشان می‌دهد – حتی مرگ، شر و پرخاشگری. این یکرنگ شرکتی است: یک شهرت معتبر که هست. این رنگ اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد و بسیاری از امکانات و همچنین القاء احساسات مرتبط با پوچی را از بین می‌برد؛ بنابراین، اگر می‌خواهید به طراحی لوگوی خود هوای رمز و راز و قدرت بدهید، پس می‌توانید روی رنگ مشکی حساب کنید، فقط در طراحی لوگو خود مطمئن باشید یا ممکن است به‌عنوان یک چیز منفی پیش بیاید.

معنای رنگ قهوه‌ای در طراحی لوگو:

قهوه‌ای‌ رنگ و لعاب اضافه کردن اعتماد است، رنگ قهوه‌ای روشن می‌تواند حس اعتماد، قابلیت اطمینان و وحدت را به طراحی شما بیفزاید. این رنگ می‌تواند یک طرح را متعادل کند و همچنین باعث آرامش شما شود. همچنین دارای تن‌های خاکی است که به طبیعت باز می‌گردد.

ترکیبی از زرد و قرمز – و همچنین برای ما به‌عنوان میوه شیرین و ترش به همین نام آشنا است. اگرچه، انتظار می‌رود در این رنگ ترکیبی از معانی قرمز و زرد باشد، اما به‌عنوان سمبل خلاقیت و نشاط ظاهر می‌شود و اغلب با پاییز و برداشت همراه است. این انرژی عاطفی دلسوزی، گرمی و اشتیاق، خوشبختی و درک را تشویق می‌کند. همچنین اگر زندگی شما را با ناامیدی و دلهره‌ها بمباران کند، این رنگ برای شماست. مطالعات نشان داده‌اند که پرتقال دلیل گرسنگی را تحریک می‌کند که چرا رستوران‌ها از این رنگ حمایت می‌کنند – احساس فعالیت را افزایش می‌دهد، فعالیت ذهنی را افزایش می‌دهد، اکسیژن مغزی را تقویت می‌کند و غیره؛ بنابراین، در طراحی‌های آرم بسیار قابل مشاهده است – مانند اینکه قرمز چگونه یک ظاهر چشمگیر را در اینجا فریاد می‌زند.

خلاصه:

در نظر داشته باشید که معنی یکرنگ در کشورها و فرهنگ‌های مختلف متفاوت است. معنای که شما ممکن است در مورد قرمز بدانید کاملاً یک برداشت متفاوت در نقاط مختلف جهان است. همچنین سایه‌ها، رنگ‌های مختلف و رنگ‌های مختلف معنی آن را تغییر می‌دهد؛ بنابراین بهتر است در طراحی آرم خود برای مشتری خود دقت کنید که از کدام رنگی استفاده کنید.


کلید واژه ها

روانشناسی رنگ در طراحی لوگو، روانشناسی رنگ در طراحی آرم، روانشناسی رنگ ها در طراحی لوگو، معانی رنگ ها، بررسی نقش رنگ ها در طراحی لوگو، اهمیت رنگ در لوگو، رنگ آمیزی لوگو، سفید، سیاه، مشکی، طلایی، قرمز، آبی، نارنجی، سبز، صورتی، طوسی، خاکستری، زرد، بنفش، قهوه ای، نقره ای، سورمه ای

لطفا جهت کمک به بهبود خدمات البرزمدیا از طریق ستاره های زیر به ما رائ دهید.

Average rating 4 / 5. Vote count: 33

No votes so far! Be the first to rate this post.


سایر خدمات:

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!