طراحی حرفه ای کارت ویزیت | طراحی کارت ویزیت خلاقانه

  • طراحی کارت ویزیت خاص
  • طراحی کارت ویزیت خلاقانه
  • طراحی حرفه ای کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت حرفه ای
  • چاپ کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت حرفه ای
  • چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت
البرزمدیا
  • 0912 870 3341
  • 0935 924 4134
  • تهران و شهرستان ها

  • تماس

طراحی کارت ویزیت حرفه ای: البرزمدیا بهترین شرکت طراحی کارت ویزیت: طراحی اختصاصی و یا انتخاب طرح از بین طرح های آماده، چاپ دیجیتال و افست، قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران، نمونه کارهای بسیار و تجربه 15 سال فعالیت حرفه ای




  • طراحی و چاپ کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت | طراحی کارت ویزیت خلاقانه

طراحی کارت ویزیت خلاقانه | طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت چیست؟:کارت ویزیت هر فرد را می توان به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی او دانست. به وسیله کارت ویزیت، شما اطلاعات تماس تان را به مشتریان احتمالی و یا مشتریان فعلی خود جهت حفظ و نگه داشتن ارتباط تجاری خود می دهید. برای اینکه یک کارت ویزیت وظیفه خود را بخوبی انجام دهد، میبایست حرفه ای، جذاب و به یاد ماندنی باشد. برای تهیه یک کارت ویزیت خوب طراحی حرفه ای، چاپ با کیفیت عالی و جنس کارت همگی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا، ارائه کننده خدمات طراحی حرفه ای انواع کارت ویزیت و چاپ در تیراژ کم و زیاد با بهترین کیفیت، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

ضرورت بروز بودن کارت ویزیت:

با شناسایی پارامترهای تاثیرگذار و اصلی و تمرکز بر روی آنها میتوان طراحی کارت را به سمتی سوق داد که مخاطبان با نگاه اول به کارت ویزیت طراحی شده به نوع کسب وکار آن پی ببرند و یک ذهنیت کلی از آن در ذهن خود تجسم کنند. این امر در ماندگاری لوگوی شرکت شما در ذهن مخاطبان نقش موثری را ایفا می‌کند. بهتر است که ابعاد کارت در حدود ۹۰ در ۶۰ میلیمتر باشد. و پارامترهایی همچون نوع کاغذ، شکل، نوع چاپ و متن درج شده را به خوبی انتخاب کنید تا یک کارت ویزیت موثر و موفق را ارائه داده باشید.

گرافیست و طراحی کارت ویزیت :

برای طراحی کارت ویزیت بعنوان یک گرافیست مهم است که دانش بسیار خوبی در زمینه گرافیک، روانشناسی رنگ، شناخت اشکال هندسی، ارتباط مفهومی سمبل ها و غیره داشته باشیم. کارت ویزیت باید با چند عنصر اندک، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد، چرا که تنها یک نماد برای توصیف یک کسب و کار نیست، بلکه عنصری هویتی که نشان دهنده نگرش و ارزش های یک شرکت میباشد.

طراحی کارت ویزیت:

برای نمایش ماهیت کسب‌وکار معینی از کارت‌های ویزیت در شکل و طرح و رنگ‌های متنوع استفاده می‌شود و هر نوع کارت ویزیت نمایانگر کسب‌وکار خاصی است. طراحی کارت ویزیت نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیر داشته و امروزه به صورت خلاقانه و حرفه ای طراحی می‌شود. با رعایت اصول طراحی می‌توان کارت ویزیت‌های جالب و شگفت انگیزی را طراحی نمود.

کاربردهای کارت ویزیت:

• برقراری ارتباط با اشخاص
• ترویج و تبلیغ هویت شرکت و برندسازی
• بالا بردن اعتبار شرکت در میان رقبا

همانطور که می‌دانید کارت ویزیت نقشی در برندینگ و بازاریابی به‌صورت مستقیم ندارد. در واقع اولین تعامل بین شما و مشتریان همان کارت ویزیت بوده که نقش بسیار مهمی در برخورد اول دارد و ذهنیتی مشخصی در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند و در صورتی که نگرش تأثیرگذار باشد نام محصول و برند محصول در ذهن مشتری می‌ماند. در صورتی که رابطه مستقیم بین کارت و ذهنیت مشتریان ایجاد نشود کارت ویزیت عملاً بی‌تأثیر بوده و خیلی سریع نام محصول و برند شرکت از یادش خواهد رفت.

مراحل و اصول طراحی کارت ویزیت:

1-بررسی چندین ایده و بهترین ایده انتخاب شود:

با ارائه یک طرح عالی می‌توانید موفقیت چشمگیری از به نمایش گذاشتن کارت ویزیت نصیب خود کنید. در صورتی که مخاطبان از طراحی کارت لذت نبرند به طور حتم کارت ویزیت شما به یک بازیافت تبدیل شده و در معرفی کسب و کارتان ناموفق خواهد بود. بنابراین جهت طراحی کارت، چندین ایده‌ی مناسب را با نهایت دقت و ظرافت مورد بررسی قرار داده و بهترین ایده را از میان آنها جهت معرفی کسب و کارتان انتخاب نمایید و نقاط مثبت طرح را تقویت داده و نقاط ضعف آن را رفع نمایید.

2-مشخصات کالا یا خدمات مورد نظر را به طراح داده شود.

بعد از انتخاب یک طراح متخصص جهت طراحی کارت می‌بایست یک سری اطلاعات مهم و پایه را در زمینه‌ی کسب و کار، محصول یا خدمات قابل ارائه به طراح بدهید تا درک صحیحی از فعالیت شما به دست بیاورد و بتواند یک طرح جامع و مناسب برای کارت ویزیت طراحی نماید.

3-هدف نهایی از ارائه کالا یا خدمات مورد نظر را مشخص کنید.

قبل از طراحی کارت ویزیت حتما هدف اصلی از طراحی را مشخص نمایید و تصویری از هدف را در طراحی کارت منعکس نمایید.

4-اطلاعات مهم روی کارت درج شود.

نام فرد یا یک شرکت، لوگوی شرکت، شغل، تحصیلات، شماره تماس، آدرس ایمیل، آدرس وب‌سایت و شعار تبلیغاتی از اجزای اصلی کارت محسوب می‌شود.

5-درک درست از تفاوت میان بنر و کارت ویزیت داشته باشید.

طراح باید تفاوت طراحی بین بنر و کارت ویزیت را به خوبی درک کند. معمولا کارت ویزیت را شلوغ طراحی نمی‌کنند چون یک سردرگمی برای مخاطبان ایجاد خواهد شد. بنابراین طراح به اطلاعات ضروری بسنده خواهد کرد.

6-انتخاب درست رنگ و فونت در طراحی داشته باشید.

از رنگ‌بندی و فونت مناسب با موضوع کارت ویزیت استفاده کنید این کار باعث تفکیک المان‌های کارت ویزیت و بالاتر رفتن خوانایی کارت می‌شود و ماندگاری این کارت را در بین افراد بیشتر می‌کند.

بهترین طراح کارت ویزیت:

مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا با بهره مندی از تیم مجرب و بررسی اهداف و نقطه نظرات مشتریان و با توجه به زمینه فعالیت مشتری، طرح کارت ویزیت دلخواه شما را طراحی و اجرا خواهد نمود و همواره رضایتمندی مشتریان را در اولویت برنامه ریزی خود قرار داده است. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.


برخي سوالات متداول شما:

هزینه و قیمت طراحی کارت ویزیت چقدر است؟

براساس نوع طرح و مدل کارت ویزیت هزینه و قیمت طراحی متغییر بوده بنابراین جهت کسب اطلاع از هزینه طراحی کارت ویزیت از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

برای طراحی کارت ویزیت چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع و پیچیدگی طراحی و همچنین نوع تا کارت ویزیت زمان آماده سازی کارت ویزیت متغییر است. جهت کسب اطلاع از زمان آماده سازی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

آیا امکان درخواست فایل لایه باز کارت ویزیت وجود دارد؟

فایل های لایه باز به صورت رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

شیوه پرداخت برای سفارش کارت ویزیت چگونه است؟

به طور معمول بعد از برآورد هزینه طراحی و چاپ چیزی حدود پنجاه درصد از مبلغ نهایی به عنوان بیعانه دریافت می شود.

آیا می توان حضوری سفارش طراحی کارت ویزیت را ثبت کنم؟

ثبت سفارش کارت ویزیت به صورت آنلاین است. شما می توانید از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی سفارش خود را اعلام نمایید.

آیا بعد از اتمام طراحی، کار چاپ کارت ویزیت را انجام خواهید داد؟

با اتمام طراحی، هزینه چاپ برآورد شده و در صورت تمایل، کار چاپ انجام می شود. در غیر این صورت فایل چاپ در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید با مراجعه به محل مورد نظر خود کارت ویزیت را چاپ نمایید.

مراحل ثبت سفارش طراحی کارت ویزیت چیست؟

از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای همین سایت یا با تماس تلفنی سفارش خود را اعلام کنید. سفارش شما سریعا از لحاظ نوع طراحی و هزینه برآورد خواهد شد و با شما تماس گرفته خواهد شد.


کلید واژه ها

طراحی کارت ویزیت، طراحی کارت ویزیت شخصی، طراحی کارت ویزیت حرفه ای، طراحیBusiness Card ، طراحی و چاپ کارت ویزیت، طراحی کارت ویزیت آنلاین، طراحي کارت ويزيت، کارت ويزيت، طراحی ست اداری، طراحی کارت ویزیت رایگان


برخی نمونه کارهای

  • نمونه طراحی کارت ویزیت  01
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  02
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  03
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  04
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  05
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  06
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  07
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  08

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!