طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی | چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی

  • طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی
  • طراحی و چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی
  • چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی
  • طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی
  • چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی
  • طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی
  • چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی

طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی
البرزمدیا
  • 0912 870 3341
  • 0935 924 4134
  • کرج و شهرستان ها

  • تماس


تیزر برخی از نمونه کارهای چاپ شده:


طراحی کارت ویزیت حرفه ای: البرزمدیا بهترین شرکت طراحی کارت ویزیت: طراحی اختصاصی و یا انتخاب طرح از بین طرح های آماده، چاپ دیجیتال و افست، قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران، نمونه کارهای بسیار و تجربه 15 سال فعالیت حرفه ای




  • طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی
  • چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی

طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی | چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی

طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی | چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی

طراحی کارت ویزیت چیست؟کارت ویزیت هر فرد را می توان به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی او دانست. به وسیله کارت ویزیت، شما اطلاعات تماس تان را به مشتریان احتمالی و یا مشتریان فعلی خود جهت حفظ و نگه داشتن ارتباط تجاری خود می دهید. برای اینکه یک کارت ویزیت وظیفه خود را بخوبی انجام دهد، میبایست حرفه ای، جذاب و به یاد ماندنی باشد. برای تهیه یک کارت ویزیت خوب طراحی حرفه ای، چاپ با کیفیت عالی و جنس کارت همگی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا، ارائه کننده خدمات طراحی حرفه ای انواع کارت ویزیت و چاپ در تیراژ کم و زیاد با بهترین کیفیت، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

کارت ویزیت حرفه ای:

1. یک کارت ویزیت حرفه ای حاوی اجزای مهمی است که عبارتند از
2. آرم یا لوگوی شرکت جهت برندسازی و هویت بخشی به فعالیتهای یک شرکت یا سازمان
3. درج آدرس شرکت، ایمیل، تلفن شبکه های اجتماعی مورد استفاده جهت مراجعه مخاطبان به صورت حضوری و جلب اعتماد آنها به شرکت و فعالیتهای شرکت.
4. در صورتی که قصد دارید ‌چهره خود را در ذهن مخاطبان خود هک کنید از تصویر بر روی کارت ویزیت استفاده می‌شود. این عکس باید متناسب با حوزه کاری و فعالیتی شرکت شما باشد.

گرافیست و طراحی کارت ویزیت :

برای طراحی کارت ویزیت بعنوان یک گرافیست مهم است که دانش بسیار خوبی در زمینه گرافیک، روانشناسی رنگ، شناخت اشکال هندسی، ارتباط مفهومی سمبل ها و غیره داشته باشیم. کارت ویزیت باید با چند عنصر اندک، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد، چرا که تنها یک نماد برای توصیف یک کسب و کار نیست، بلکه عنصری هویتی که نشان دهنده نگرش و ارزش های یک شرکت میباشد.

طراحی کارت ویزیت:

برای نمایش ماهیت کسب‌وکار معینی از کارت‌های ویزیت در شکل و طرح و رنگ‌های متنوع استفاده می‌شود و هر نوع کارت ویزیت نمایانگر کسب‌وکار خاصی است. طراحی کارت ویزیت نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیر داشته و امروزه به صورت خلاقانه و حرفه ای طراحی می‌شود. با رعایت اصول طراحی می‌توان کارت ویزیت‌های جالب و شگفت انگیزی را طراحی نمود.

کاربردهای کارت ویزیت:

• برقراری ارتباط با اشخاص
• ترویج و تبلیغ هویت شرکت و برندسازی
• بالا بردن اعتبار شرکت در میان رقبا

همانطور که می‌دانید کارت ویزیت نقشی در برندینگ و بازاریابی به‌صورت مستقیم ندارد. در واقع اولین تعامل بین شما و مشتریان همان کارت ویزیت بوده که نقش بسیار مهمی در برخورد اول دارد و ذهنیتی مشخصی در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند و در صورتی که نگرش تأثیرگذار باشد نام محصول و برند محصول در ذهن مشتری می‌ماند. در صورتی که رابطه مستقیم بین کارت و ذهنیت مشتریان ایجاد نشود کارت ویزیت عملاً بی‌تأثیر بوده و خیلی سریع نام محصول و برند شرکت از یادش خواهد رفت.

مراحل و اصول طراحی کارت ویزیت:

1-بررسی چندین ایده و بهترین ایده انتخاب شود:

با ارائه یک طرح عالی می‌توانید موفقیت چشمگیری از به نمایش گذاشتن کارت ویزیت نصیب خود کنید. در صورتی که مخاطبان از طراحی کارت لذت نبرند به طور حتم کارت ویزیت شما به یک بازیافت تبدیل شده و در معرفی کسب و کارتان ناموفق خواهد بود. بنابراین جهت طراحی کارت، چندین ایده‌ی مناسب را با نهایت دقت و ظرافت مورد بررسی قرار داده و بهترین ایده را از میان آنها جهت معرفی کسب و کارتان انتخاب نمایید و نقاط مثبت طرح را تقویت داده و نقاط ضعف آن را رفع نمایید.

2-مشخصات کالا یا خدمات مورد نظر را به طراح داده شود.

بعد از انتخاب یک طراح متخصص جهت طراحی کارت می‌بایست یک سری اطلاعات مهم و پایه را در زمینه‌ی کسب و کار، محصول یا خدمات قابل ارائه به طراح بدهید تا درک صحیحی از فعالیت شما به دست بیاورد و بتواند یک طرح جامع و مناسب برای کارت ویزیت طراحی نماید.

3-هدف نهایی از ارائه کالا یا خدمات مورد نظر را مشخص کنید.

قبل از طراحی کارت ویزیت حتما هدف اصلی از طراحی را مشخص نمایید و تصویری از هدف را در طراحی کارت منعکس نمایید.

4-اطلاعات مهم روی کارت درج شود.

نام فرد یا یک شرکت، لوگوی شرکت، شغل، تحصیلات، شماره تماس، آدرس ایمیل، آدرس وب‌سایت و شعار تبلیغاتی از اجزای اصلی کارت محسوب می‌شود.

5-درک درست از تفاوت میان بنر و کارت ویزیت داشته باشید.

طراح باید تفاوت طراحی بین بنر و کارت ویزیت را به خوبی درک کند. معمولا کارت ویزیت را شلوغ طراحی نمی‌کنند چون یک سردرگمی برای مخاطبان ایجاد خواهد شد. بنابراین طراح به اطلاعات ضروری بسنده خواهد کرد.

6-انتخاب درست رنگ و فونت در طراحی داشته باشید.

از رنگ‌بندی و فونت مناسب با موضوع کارت ویزیت استفاده کنید این کار باعث تفکیک المان‌های کارت ویزیت و بالاتر رفتن خوانایی کارت می‌شود و ماندگاری این کارت را در بین افراد بیشتر می‌کند.

بهترین طراح کارت ویزیت:

مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا با بهره مندی از تیم مجرب و بررسی اهداف و نقطه نظرات مشتریان و با توجه به زمینه فعالیت مشتری، طرح کارت ویزیت دلخواه شما را طراحی و اجرا خواهد نمود و همواره رضایتمندی مشتریان را در اولویت برنامه ریزی خود قرار داده است. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.


برخي سوالات متداول شما:

مراحل ثبت سفارش طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی چیست؟

از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای همین سایت یا با تماس تلفنی سفارش خود را اعلام کنید. سفارش شما سریعا از لحاظ نوع طراحی و هزینه برآورد خواهد شد و با شما تماس گرفته خواهد شد.

آیا بعد از اتمام طراحی، کار چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی را انجام خواهید داد؟

با اتمام طراحی، هزینه چاپ برآورد شده و در صورت تمایل، کار چاپ انجام می شود. در غیر این صورت فایل چاپ در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید با مراجعه به محل مورد نظر خود کارت ویزیت سالن زیبایی را چاپ نمایید.

آیا می توان حضوری سفارش طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی را ثبت کنم؟

ثبت سفارش برشور به صورت آنلاین است. شما می توانید از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی سفارش خود را اعلام نمایید.

شیوه پرداخت برای سفارش کارت ویزیت سالن زیبایی چگونه است؟

به طور معمول بعد از برآورد هزینه طراحی و چاپ چیزی حدود پنجاه درصد از مبلغ نهایی به عنوان بیعانه دریافت می شود.

آیا امکان درخواست فایل لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی وجود دارد؟

فایل های لایه باز به صورت رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

برای طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع و پیچیدگی طراحی و همچنین نوع تا کارت ویزیت سالن زیبایی زمان آماده سازی کارت ویزیت سالن زیبایی متغییر است. جهت کسب اطلاع از زمان آماده سازی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

هزینه و قیمت طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی چقدر است؟

براساس نوع طرح و مدل کارت ویزیت سالن زیبایی هزینه و قیمت طراحی متغییر بوده بنابراین جهت کسب اطلاع از هزینه طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

محاسبه هزینه و قیمت چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی چگونه است؟

هزینه چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی به نوع چاپ افست و یا دیجیتالی و تعداد تیراژ و همچنین نوع و متریال کاغذ بستگی دارد. جهت کسب اطلاع از قیمت ها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

چگونه می توانم چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی ارزان قیمت را سفارش بدهم؟

سایت البرز مدیا برای راحتی حال شما عزیزان راهکارهایی را به شما پیشنهاد خواهد داد که با هزینه کم بتوانید یک کارت ویزیت سالن زیبایی با کیفیت داشته باشید. جهت کسب اطلاع از این راهکارها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

برای چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع چاپ و تعداد تیراژ زمان متغییر است. جهت کسب اطلاع از زمان تحویل سفارش از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

آیا می توان حضوری سفارش چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی را ثبت کنم؟

ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی به صورت آنلاین بوده و شما می توانید از طریق واتس اپ ایرانسل یا تماس تلفنی سفارش خود را با مشخصات مد نظر اعلام کنید.

مراحل ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی چیست؟

از طریق واتس اپ ایرانسل درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی سفارش خود را به ما اعلام نمایید.


کلید واژه ها

طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی، طراحی و چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی، طراحی کارت ویزیت سالن آرایش زنانه، طراحی کارت ویزیت برای سالن زیبایی، شخصی، حرفه ای، آنلاین، طراحي کارت ويزيت، کارت ويزيت، رایگان، چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی، چاپ فوری کارت ویزیت سالن زیبایی، آدرس، قیمت، مرکز چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی، مراکز، بورس، Business Card


برخی نمونه کارهای

  • نمونه طراحی کارت ویزیت  01
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  02
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  03
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  04
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  05
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  06
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  07
  • نمونه طراحی کارت ویزیت  08

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!