طراحی لوگو سالن زیبایی

  • طراحی لوگو سالن زیبایی
  • طراحی آرم سالن زیبایی
  • طراحی لوگو برای سالن زیبایی
  • طراحی لوگو سالن آرایشی
  • طراحی لوگو سالن زیبایی
  • طراحی لوگو سالن زیبایی
  • طراحی لوگو سالن آرایشی

طراحی لوگو سالن زیبایی
البرزمدیا
  • 0912 870 3341
  • 0935 924 4134
  • تهران و شهرستان ها

  • تماس

برخی از نمونه کارهای تیزر طراحی لوگو سالن زیبایی:



طراحی لوگوی سالن زیبایی: البرزمدیا بهترین شرکت طراحی لوگوی سالن زیبایی: طراحی اختصاصی و یا انتخاب طرح از بین طرح های آماده، چاپ دیجیتال و افست، قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران، نمونه کارهای بسیار و تجربه 15 سال فعالیت حرفه ای




  • طراحی لوگو و آرم در سالن زیبایی
  • طراحی آرم و لوگو در سالن زیبایی
  • طراحی آرم سالن زیبایی

طراحی لوگو سالن زیبایی

نمونه لوگو سالن زیبایی

طراحی لوگو سالن زیبایی: البرزمدیا ارائه کننده خدمات طراحی لوگو و آرم برای مشتریان سالن زیبایی اعم از شرکتهای تجاری و ارگانهای دولتی و خصوصی و افراد حقیقی میباشد. تمامی طرح های ارائه شده از طرف ما، مطابق با استاندارد های جهانی، و حتی قبل از نهایی شدن، به صورت اجرای کامل (نه اتود) به مشتریان جهت بررسی و انتخاب ارائه میگردند و پس از انتخاب طرح منتخب، تمامی فایل های لوگو منتخب در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت و فایل های ارائه شده آماده استفاده برای هر گونه مرسومات تبلیغاتی اعم از ست اداری، بیلبورد تبلیغاتی، وبسایت و تیزر میباشند.

طراحی لوگو برای سالن زیبایی

یکی از جنبه های کسب و کار سالن زیبایی طراحی لوگوی آن است. طراحان جهت کسب رضایت مشتریان باید طرح لوگو را بسیار خلاقانه و حرفه ای طراحی کنند. البرزمدیا ارائه کننده خدمات طراحی لوگو و آرم برای مشتریان سالن زیبایی می‌باشد. طرح های ارائه شده از طرف البرزمدیا، متناسب با استانداردهای جهانی و حتی قبل از نهایی شدن، به صورت اجرای کامل (نه اتود) به مشتریان جهت بررسی و انتخاب ارائه می‌گردند و پس از انتخاب طرح منتخب، تمامی فایل های لوگو منتخب در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت و فایل های ارائه شده آماده استفاده می‌باشند.

چرا طراحی لوگو سالن حائز اهمیت است؟

این کار سبب اعتبار سالن زیبایی خواهد شد. مشتریان با دیدن لوگوی حرفه ای سالن زیبایی شما، مشتاق مراجعه خواهند شد. به جرات می توان گفت که یکی از اهداف اصلی طراحی لوگو معرفی و افزایش اعتبار برند سالن زیبایی شما است. لوگو به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای سالن آرایشی است چرا که اگر لوگو به خوبی طراحی شود مخاطب با دیدن نقش و نگار لوگو سریعاً به یاد برند شرکت شما خواهد افتاد و سالن آرایشی شما در میان تمام رقبا شناسایی خواهد کرد. معمولا طراحی لوگو سالن آرایشی و زیبایی به صورت هوشمندانه و در قالب حرف، تصویر و یا ترکیبی از آن‌ها خواهد بود که دارای جذابیت بصری است. از مزایای همکاری با ما: قیمت مناسب، طراحی اختصاصی و منحصر بفرد، طراحی مطابق با فرمت و استاندارد روز دنیا، ارائه طرح در انواع فرمت ها و اختصاص مالکیت طرح منتخب به مشتری می‌باشد. تیم حرفه ای البرزمدیا با بررسی اهداف و نقطه نظرات شما و تحقیق در زمینه فعالیت مشتری، لوگو سالن زیبایی دلخواه شما را طراحی خواهد نمود.

انواع مدل‌های لوگو

تایپی: در این نوع لوگو از حروف اسم سالن زیبایی جهت طراحی استفاده می‌شود.
تصویری: در این نوع طراحی از تصویر جهت لوگو سالن زیبایی استفاده می‌شود.
ترکیبی: در این نوع لوگو از ترکیب حروف و تصویر جهت طراحی سالن زیبایی استفاده می‌شود.

اینکه از چه مدلی استفاده کنید مهم نیست بلکه باید از یک طرح حرفه‌ای جهت طراحی لوگو استفاده کنید چراکه این لوگو معرف کسب‌وکار شما است؛ بنابراین سالیان سال با این طرح و اثرات آن در کسب‌وکارتان مواجه خواهد شد. از رایج‌ترین و مشهورترین مدل‌های لوگو می‌توان به لوگوی تصویری اشاره نمود. هزینه لوگوی تصویری که سفارش می‌دهید بستگی به میزان طراحی، متفاوت است.

چطور بهترین سالن زیبایی را پیدا کنید؟

مسئله ای که این جا مطرح می شود این است که شما ملاک خوب و مناسب بودن را در چه می بینید! برای تمام خانم‌ها اولین سوالی که پیش می‌آید این است که چطور بفهمند یک آرایشگاه مناسب آن‌ها است یانه؟! آیا کیفیت خوبی را دارد؟!
به سالن زیبایی مراجعه کنید که فاصله مکانی مناسبی تا محل سکونت شما را داشته باشد. معمولا سالن آرایشی که از محل سکونت شما دور است شما را خسته میکند و نتیجه مطلوبی بر شما نخواهد گذاشت و زمان را از دست خواهید داد.
نکته بعدی کار کردن و بی توجهی به زمان و وقت مشتریان، از ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب و معقول نیست. به ساعات کاری سالن آرایشی موردنظرتان دقت کنید تا با توجه به زمان آنها متوجه نظم و دقت شان بشوید.

اقداماتی که هر آرایشگر در بهترین سالن زیبایی قبل از مراسم خاص برای مشتریان باید انجام می‌دهد:

1-تعیین زمان کوتاهی مو: رد قیچی که بر روی موها باقی بنابراین چند ماه قبل این کار انجام دهید تا این اثر قیچی از روی موهایتان محو شود.

2-اقدامات لازم جهت موهای براق و حالت پذیر: از چند ماه قبل از ماسک های خانگی، روغن‌های طبیعی مثل روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آرگان و روغن بادام استفاده کنید.

نحوه استفاده از روغن و ماسک خانگی جهت براقی موها: نیم ساعت قبل از حمام، روغن را مقداری گرم نموده و به ریشه و ساقه مو زده، نیم ساعت صبر کرده و سپس شستشو میدهند. بعد از حمام نیز چند قطره روغن نارگیل به پایین ساقه‌ی مو بزنید چون مانع از موخوره می‌شود.

3-انتخاب مدل موی مناسب شما: آرایشگر باید ی زمان معین برای انتخاب مدل مو انتخاب نماید.

4-انتخاب رنگ موی مناسب شما: قبل از رنگ کردن موها به زمان رنگ کردن دقت داشته باشید تا از احتمالات ریسک رنگ مو در امان باشید. سعی کنید موهایتان را بیشتر از چند درجه روشن‌تر نکنید.

5-اگر فصل سرما است مدل موی مناسب انتخاب کنند:معمولا از رنگ های گرم در زمستان استفاده می‌کنند.

6-آرایشگر باید به روز باشد: آرایشگر باید متناسب با زمانه پیشرفت داشته باشد و توانایی ارائه طرح های مناسب و به روز را داشته باشد.

بهترین طراح لوگو در سالن زیبایی

مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا با بهره مندی از تیم مجرب و بررسی اهداف و نقطه نظرات مشتریان و با توجه به زمینه فعالیت مشتری، طرح لوگو دلخواه شما را طراحی و اجرا خواهد نمود و همواره رضایتمندی مشتریان را در اولویت برنامه ریزی خود قرار داده است. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.


برخی سوالات متداول شما:

نرم افزار طراحی لوگو آرایشگاه زنانه چیست؟

یک لوگو استاندارد با نرم افزار Adobe Illustrator و یا نرم افزار Corel Draw طراحی میگردد. این نرم افزار ها، نرم افزار های کامپیوتری و مختص طراحی برداری میباشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله مرتبط با این موضوع رو در لینک زیر مطالعه بفرمایید.
👈👈 نرم افزار های طراحی لوگو

تعرفه و هزینه طراحی لوگو سالن زیبایی یا آرایشگاه زنانه چیست؟

تعرفه های طراحی لوگو در صفحه زیر قابل مشاهده میباشند. بر روی لینک سبزرنگ زیر کلیک نمایید
قیمت و تعرفه های طراحی لوگو البرزمدیا

اپ / اپلیکیشن یا برنامه موبایل لوگو ساز سالن زیبایی چیست؟

اپ های متنوعی در این خصوص وجود دارد، همانند Logo Maker، اما این اپ ها طرح های تکراری و ساده ارائه میکنند! پیشنهاد میشود این کار را با صرف هزینه به یک گرافیست حرفه ای بسپارید!


کلید واژه ها

طراحی لوگو برای سالن زیبایی، طراحی لوگو سالن زیبایی، لوگوی سالن آرایشی، آرایشگاه زنانه، کاشت ناخن، فیبروز، عروس، میکاپ، طراحی ناخن، رنگ مو، کوتاهی مو، ابرو، آموزشگاه آرایشگری، آرایشگر، اسکین کر، مراقبت از پوست، حرفه ای، خلاقانه، منحصربه فرد، نمونه، خرید


برخی نمونه کارهای

  • نمونه طراحی لوگو 01
  • نمونه طراحی لوگو 02
  • نمونه طراحی لوگو 03
  • نمونه طراحی لوگو 04
  • نمونه طراحی لوگو 05
  • نمونه طراحی لوگو 06
  • نمونه طراحی لوگو 07
  • نمونه طراحی لوگو 08

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!