طراحی بسته بندی حرفه ای | طراحی و چاپ بسته بندی

  • طراحی بسته بندی حرفه ای
  • طراحی و چاپ بسته بندی
  • طراحی بسته بندی خلاقانه
  • طراحی بسته بندی
  • طراحی بسته بندی حرفه ای
  • چاپ  بسته بندی
  • چاپ  بسته بندی
  • طراحی بسته بندی حرفه ای
  • چاپ  بسته بندی
  • چاپ بنر و بسته بندی

طراحی بسته بندی حرفه ای
البرزمدیا
  • 0912 870 3341
  • 0935 924 4134
  • تهران و شهرستان ها

  • تماس

طراحی بسته بندی حرفه ای: البرزمدیا بهترین شرکت طراحی بسته بندی: طراحی اختصاصی و یا انتخاب طرح از بین طرح های آماده، چاپ دیجیتال و افست، قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران، نمونه کارهای بسیار و تجربه 15 سال فعالیت حرفه ای




  • طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی حرفه ای | طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی | طراحی بسته بندی حرفه ای

بسته بندی یک وسیله برای تبلیغات شرکت های بزرگ و کوچک است که از طریق آن، محصولات و خدمات شرکت به مخاطبان خاص شناسانده میشود. بسته بندی ها به شرکت ها و سازمان ها اين توانایی را ميدهند كه محصولات خود را، در دست خریداران بالقوه قرار دهند. بسته بندی ها امكان نمایش تصاویر محصولات را، با مشخصات و اطلاعات خرید و فروش و قیمت گذاری، فراهم مي كنند.

بسته بندی ها منبعي عالی برای جذب مشتریان هستند. این فرمت، یک بوم بزرگ برای تصاویر همراه با اطلاعات مفید برای ترویج خدمات و یا محصولات فراهم می کند. برای طراحی بسته بندی به شما تضمین می‌دهیم که یک گرافیست با دانش بسیار خوب در زمینه گرافیک، روانشناسی رنگ، شناخت اشکال هندسی، ارتباط مفهومی سمبل ها و غیره کار طراحی شما را به صورت کاملا حرفه‌ای انجام دهد.

بسته بندی چیست؟

بسته بندی / بسته بندی یک وسیله برای تبلیغات شرکت های بزرگ و کوچک است که از طریق آن، محصولات و خدمات شرکت به مخاطبان خاص شناسانده میشود.
بسته بندی چهار هدف اصلی دارد. یکی اینکه اطلاع رسانی انجام می دهد. دوم اینکه در مورد خدمات و محصولات شرکت تبلیغ انجام می‌دهند و دیگری باعث اعتباربخشی به کسب و کار شرکت شده و چهارمین هدف، جنبه آموزشی بسته بندی برای مخاطبین است.

گرافیست و طراحی بسته بندی:

برای طراحی بسته بندی بعنوان یک گرافیست مهم است که دانش بسیار خوبی در زمینه گرافیک، روانشناسی رنگ، شناخت اشکال هندسی، ارتباط مفهومی سمبل ها و غیره داشته باشیم. لوگو باید با چند عنصر اندک، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد، چرا که تنها یک نماد برای توصیف یک کسب و کار نیست، بلکه عنصری هویتی که نشان دهنده نگرش و ارزش های یک شرکت میباشد.

انواع بسته بندی عبارتند:

1. بسته بندی شیشه ای
2. بسته بندی فلزی یا روف فلزی (حلبی)
3. بسته بندی پلاستیکی
4. پاکت های کاغذی

ویژگی های یک بسته بندی خوب

بسته بندی خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که عبارتند از: سادگی، مرتبط، متمایز، به یاد ماندنی، قابل انطباق، قابل مقیاس بندی، خوانایی و هماهنگ باشد. در چند کلمه سعی میکنیم این ویژگی ها را توضیح دهیم:

1. میزان هزینه مورد نظر جهت طراحی بسته بندی در کیفیت و نوع کاغذ، اندازه بسته بندی موثر است؛ بنابراین قبل از اقدام به سفارش طراحی بسته بندی، ویژگی های مورد نظر خود را مشخص کنید.
2. به مخاطبان خود توجه داشته باشید چرا که طراحی بسته بندی باید مخاطبان شما را پوشش دهد.
3. از مواد با کیفیت جهت تهیه و طراحی بسته بندی استفاده کرده و از تصاویر با رزولوشن پایین استفاده نکنید چرا که بسته بندی تان را خراب می کند.
4. پیام بسته بندی را در نظر بگیرید و نکات زیر را در آن بگنجانید:
از حروف درخشنده برای بخش های خاصی از طراحی استفاده نمایید.
از نمای مات و نمای درخشان در بخش های خاصی از طراحی استفاده نمایید.
نوع کاغذ و نوع بافت کاغذ می تواند در منحصر شدن بسته بندیتان موثر باشد.
پیام اصلی را در بخش خاصی از بسته بندی قرار دهید.
5. هدف بسته بندی را حتماً مشخص کرده و مشخص نمایید که مخاطبان با خواندن این بسته بندی، چه عملی را باید انجام دهند.
6. به این نکته توجه کنید که بسته بندیتان در کجا نمایش داده میشود بنابراین باید اجزا و کلمات کلیدی بسته بندی متناسب با صفحه نمایش تنظیم شود.
7. تم مشخصی را برای بسته بندیتان در نظر بگیرید.
8. از کاغذ با کیفیت بالا استفاده کنید.
6. جهت چاپ از رنگ ‌‌cmyk استفاده کرده و در صورت لزوم از bleed در بسته بندی تان استفاده کنید.

طراحی بسته بندی آنلاین:

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و در دسترس بودن کامپیوتر، موبایل و تبلت همراه با اینترنت و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه ها، اغلب کارهای روزمره از جمله (خدمات بانکی، سفارشات خرید کالاها، خدمات آی تی و …) بصورت آنلاین صورت میپذیرد که در این میان سفارش طراحی بسته بندی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما مشتریان عزیز میتوانید براحتی بصورت آنلاین و از طریق تکمیل فرم سفارش طراحی بسته بندی البرزمدیا اطلاعات زمینه فعالیت کسب و کارتان را به همراه سلایق و نظراتتان برای ما تشریح نمایید تا ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه از خدمات حرفه ای ما از هر کجای ایران و جهان که باشید بهره‌مند گردید و در کمترین زمان با بهترین کیفیت، سفارش بسته بندی خود را ثبت و به ثمر رسانید. و در نهایت فایل های بسته بندی منتخب را براحتی در ایمیل خود دریافت نمایید.

بهترین طراح بسته بندی

تیم حرفه ای البرزمدیا با بررسی اهداف و نقطه نظرات شما و تحقیق در زمینه فعالیت مشتری ، بسته بندیدلخواه شما را طراحی، تولید و چاپ خواهد نمود و رضایت شما را جلب خواهد نمود. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.
از مزایای همکاری با ما: قیمت مناسب، طراحی اختصاصی و منحصر بفرد، طراحی مطابق با فرمت و استاندارد روز دنیا، ارائه طرح در انواع فرمت ها و اختصاص مالکیت طرح منتخب به مشتری میباشد.

مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا با بهره مندی از تیم مجرب و بررسی اهداف و نقطه نظرات مشتریان و با توجه به زمینه فعالیت مشتری، طرح بسته بندیدلخواه شما را طراحی و اجرا خواهد نمود و همواره رضایتمندی مشتریان را در اولویت برنامه ریزی خود قرار داده است. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.


برخي سوالات متداول شما:

آیا بعد از اتمام طراحی، کار چاپ بسته بندی را انجام خواهید داد؟

با اتمام طراحی، هزینه چاپ برآورد شده و در صورت تمایل، کار چاپ انجام می شود. در غیر این صورت فایل چاپ در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید با مراجعه به محل مورد نظر خود بسته بندی را چاپ نمایید.

شیوه پرداخت برای سفارش بسته بندی چگونه است؟

به طور معمول بعد از برآورد هزینه طراحی و چاپ چیزی حدود پنجاه درصد از مبلغ نهایی به عنوان بیعانه دریافت می شود.

هزینه و قیمت طراحی بسته بندی چقدر است؟

براساس نوع طرح و مدل بسته بندی هزینه و قیمت طراحی متغییر بوده بنابراین جهت کسب اطلاع از هزینه طراحی بسته بندی از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

برای طراحی بسته بندی چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع و پیچیدگی طراحی زمان آماده سازی بسته بندی متغییر بوده جهت کسب اطلاع از زمان آماده سازی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

آیا امکان درخواست فایل لایه باز بسته بندی وجود دارد؟

فایل های لایه باز به صورت رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

آیا می توان حضوری سفارش طراحی بسته بندی را ثبت کنم؟

ثبت سفارش بسته بندی به صورت آنلاین بوده شما می توانید از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی سفارش خود را اعلام نمایید.

مراحل ثبت سفارش طراحی بسته بندی چیست؟

از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای همین سایت یا با تماس تلفنی سفارش بسته بندی خود را اعلام کنید. سفارش شما سریعا از لحاظ نوع طراحی و هزینه برآورد خواهد شد و با شما تماس گرفته خواهد شد.

برای چاپ بسته بندی چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع چاپ و تعداد تیراژ زمان متغییر بوده جهت کسب اطلاع از زمان تحویل سفارش چاپ بسته بندی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

مراحل ثبت سفارش چاپ بسته بندی چیست؟

از طریق واتس اپ ایرانسل درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی سفارش خود را به ما اعلام نمایید.

محاسبه هزینه و قیمت چاپ بسته بندی چگونه است؟

هزینه چاپ بسته بندی به نوع چاپ افست و یا دیجیتالی و تعداد تیراژ و همچنین نوع و متریال کاغذ بستگی دارد. جهت کسب اطلاع از قیمت ها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

چگونه می توانم چاپ بسته بندی ارزان قیمت را سفارش بدهم؟

سایت البرز مدیا برای راحتی حال شما عزیزان راهکارهایی را به شما پیشنهاد خواهد داد که با هزینه کم بتوانید یک بسته بندی با کیفیت داشته باشید. جهت کسب اطلاع از این راهکارها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

آیا می توان حضوری سفارش چاپ بسته بندی را ثبت کنم؟

ثبت سفارش چاپ برشور به صورت آنلاین بوده و شما می توانید از طریق واتس اپ ایرانسل یا تماس تلفنی سفارش خود را با مشخصات مد نظر اعلام کنید.


کلید واژه ها

طراحی بسته بندی حرفه ای، طراحی بسته بندی، طراحی بسته بندی خلاقانه، طراحی حرفه ای بسته بندی، طراحی بسته بندی فارسی، نمونه بسته بندی خلاقانه، نمونه بسته بندی تبلیغاتی، چاپ بسته بندی، طراحی و چاپ بسته بندی البرزمدیا، طراحی بسته بندی البرزمدیا، البرز مدیا، فارسی، سایت، ساخت، بسته بندی شرکت، بازسازی، طراحی مجدد، آنلاین، خرید، البرزمدیا، البرز مدیا، بسته بندیصنعتی، مهندسی، معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی، محصولات و مواد غذایی، پزشکی، بازرگانی، الکترونیکی، آسانسور، پوشاک و لباس، خودرو، لوازم خانگی، رستوران، شرکت ساختمانی، مبلمان، لوازم بهداشتی، محصولات آرایشی، کابینت آشپزخانه، ورزشی، و غیره

زاهدان، يزد، ياسوج، اروميه،،تهران، تبريز، شيراز، شهرکرد، زنجان، سمنان، ساري، سنندج، رشت، قم، مشهد، خرم آباد، کرمانشاه، کرمان، کرج، اصفهان،ايلام ،همدان، گرگان، قزوين، بوشهر، بجنورد، بيرجند، بندرعباس، اردبيل، اراک، اهواز


برخی نمونه کارهای

  • نمونه طراحی بسته بندی 01
  • نمونه طراحی بسته بندی 02
  • نمونه طراحی بسته بندی 03
  • نمونه طراحی بسته بندی 04
  • نمونه طراحی بسته بندی 02
  • نمونه طراحی بسته بندی 03
  • نمونه طراحی بسته بندی 04

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!