طراحی بیلبورد حرفه ای | طراحی و چاپ بیلبورد

  • طراحی بیلبورد حرفه ای
  • طراحی و چاپ بیلبورد
  • طراحی بیلبورد خلاقانه
  • طراحی بیلبورد
  • طراحی بیلبورد حرفه ای
  • چاپ  بیلبورد
  • چاپ  بیلبورد
  • طراحی بیلبورد حرفه ای
  • چاپ  بیلبورد
  • چاپ بنر و بیلبورد

طراحی بیلبورد حرفه ای
البرزمدیا
  • 0912 870 3341
  • 0935 924 4134
  • تهران و شهرستان ها

  • تماس

طراحی بیلبورد حرفه ای: البرزمدیا بهترین شرکت طراحی بیلبورد : طراحی اختصاصی و یا انتخاب طرح از بین طرح های آماده، چاپ دیجیتال و افست، قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران، نمونه کارهای بسیار و تجربه 15 سال فعالیت حرفه ای




  • طراحی و چاپ بیلبورد
  • طراحی بیلبورد
  • طراحی بنر و بیلبورد

طراحی بیلبورد حرفه ای | طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد | طراحی بیلبورد حرفه ای

طراحی بنر یا بیلبوردی نوآورانه می‌تواند بسیار سخت به دست آید تا بتواند از چندصد متر دورتر برای رهگذران جلب توجه نماید. طراحی بنر و بیلبورد نوعی داستان سرایی بصری است. یک بیلبورد تاثیر گذار، توجه افراد را جلب مینماید و با ایجاد یک تاثیر به یاد ماندنی، بیننده را به فکر در مورد آگهی پس از آنکه فرد از کنار بیلبور عبور کردند نیز وا می دارد. برای طراحی بیلبورد به شما تضمین می‌دهیم که یک گرافیست با دانش بسیار خوب در زمینه گرافیک، روانشناسی رنگ، شناخت اشکال هندسی، ارتباط مفهومی سمبل ها و غیره کار طراحی شما را به صورت کاملا حرفه‌ای انجام دهد.

مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا آماده ارائه خدمات طراحی حرفه ای و چاپ با کیفیت بنر و بیلبورد برای شرکت ها و موسسات می باشد طراحی بیلبورد چیست؟ : بیلبورد یک وسیله برای تبلیغات شرکت های بزرگ و کوچک است که از طریق آن، محصولات و خدمات شرکت به مخاطبان خاص شناسانده میشود. یک بیلبورد در واقع سازه‌های غول پیکری است که در مکان‌های پربازدید مثل ترافیک‌های شهری به منظور انتقال پیام خاص به صورت متن یا تصویر و تبلیغ و معرفی محصولات و ارائه خدمات خاص نصب می‌گردند

گرافیست و طراحی بیلبورد:

از آنجایی که طرح‌های مربوط به بیلبورد با سایر تابلوهای تبلیغاتی متفاوت بوده باید یک طراح یا گرافیست خوب و حرفه‌ای که سابقه کار در طراحی کاتالوگ و بروشور و … را دارد این طراحی منحصربه‌فرد را برعهده بگیرد چرا که طرح، باید جذاب، خلاق و حرفه‌ای طراحی شود تا تاثیرگذار باشد. بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرهای بزرگ در مکان‌هایی که ترافیک بالایی دارند و افراد مجبور به توقف هستند نقش موثرتر و نفوذپذیری بیشتری خواهد داشت. گرافیست یا طراح بیلبورد، قبل از طراحی باید جامعه هدف خود را شناسایی کرده و در طراحی از افراط و تفریط بپرهیزد و طرحی بکشد که در ذهن ماندگار شود و راه‌های ارتباطی با مخاطبان را در طرح خود بگنجاند.

انواع بیلبورد عبارتند:

• بیلبوردهای عادی
• تلویزیون شهری
• لمپوست‌
• عرشه پل‌ها
• استرابورد ها

ویژگی های یک بیلبورد خوب:

بیلبورد خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که عبارتند از: سادگی، مرتبط، متمایز، به یاد ماندنی، قابل انطباق، قابل مقیاس بندی، خوانایی و هماهنگ باشد. در چند کلمه سعی میکنیم این ویژگی ها را توضیح دهیم:

1. به این نکته توجه کنید که بیلبوردتان در کجا نمایش داده میشود بنابراین باید اجزا و کلمات کلیدی بیلبورد متناسب با صفحه نمایش تنظیم شود
2. تم مشخصی را برای بیلبوردتان در نظر بگیرید.
3. از کاغذ با کیفیت بالا استفاده کنید.
4. اصلی‌ترین موضوع وضوح بنر تبلیغاتی است.
5. داشتن خلاقیت در طراحی.
6. از ترکیب رنگ مناسب در طراحی بنر استفاده کنید.
7. در طراحی بنر اگر از نوشتار استفاده کردید حتما کوتاه و مفید صحبت کنید.
8. سعی کنید طراحی را در ابعاد بزرگ انجام داده تا دیده ‌شود.
9. هرگز روی بنر از مشخصات استفاده نکنید.
10. از کاغذ با کیفیت بالا استفاده کنید.

فعالیت‌های اصلی شرکت‌های تبلیغاتی:

اگر می‌خواهید با شرکت‌های تبلیغاتی کار کنید قبل از هر چیزی باید با فعالیت آن شرکت آشنا شوید. شرکت تبلیغاتی مانند سایر شرکت‌ها دارای یک سازمان مستقل است. این سازمان از پرسنل حرفه‌ای و متخصص در زمینه‌های مختلف گردآوری شده است که افراد حضور در شرکت می‌بایست جهت کسب موفقیت در تولید یک بیلبورد خوب، حرفه‌ای و منسجم موارد زیر را رعایت کنند.

1. جمع‌آوری اطلاعات‌ اساسی و پایه‌ای متناسب با موضوع مورد تبلیغ
2. جمع‌آوری چندین ایده‌ی خوب و مناسب و بررسی جزییات هر یک از آن‌ها
3. مشخص کردن بازار هدف و نحوه پخش تبلیغ در میان مخاطبان مورد
4. ترسیم طرح و بررسی همه جانبه‌ی آن
5. تایید طرح، تولید، چاپ و انتشار تبلیغ

تیم حرفه ای البرزمدیا با بررسی اهداف و نقطه نظرات شما و تحقیق در زمینه فعالیت مشتری ، بیلبورد دلخواه شما را طراحی، تولید و چاپ خواهد نمود و رضایت شما را جلب خواهد نمود. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.
از مزایای همکاری با ما: قیمت مناسب، طراحی اختصاصی و منحصر بفرد، طراحی مطابق با فرمت و استاندارد روز دنیا، ارائه طرح در انواع فرمت ها و اختصاص مالکیت طرح منتخب به مشتری میباشد.

طراحی بیلبورد آنلاین:

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و در دسترس بودن کامپیوتر، موبایل و تبلت همراه با اینترنت و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه ها، اغلب کارهای روزمره از جمله (خدمات بانکی، سفارشات خرید کالاها، خدمات آی تی و …) بصورت آنلاین صورت میپذیرد که در این میان سفارش طراحی بیلبورد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما مشتریان عزیز میتوانید براحتی بصورت آنلاین و از طریق تکمیل فرم سفارش طراحی بیلبورد البرزمدیا اطلاعات زمینه فعالیت کسب و کارتان را به همراه سلایق و نظراتتان برای ما تشریح نمایید تا ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه از خدمات حرفه ای ما از هر کجای ایران و جهان که باشید بهره‌مند گردید و در کمترین زمان با بهترین کیفیت، سفارش بیلبورد خود را ثبت و به ثمر رسانید. و در نهایت فایل های بیلبورد منتخب را براحتی در ایمیل خود دریافت نمایید.

بهترین طراح بیلبورد

مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا با بهره مندی از تیم مجرب و بررسی اهداف و نقطه نظرات مشتریان و با توجه به زمینه فعالیت مشتری، طرح بیلبورد دلخواه شما را طراحی و اجرا خواهد نمود و همواره رضایتمندی مشتریان را در اولویت برنامه ریزی خود قرار داده است. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.


برخي سوالات متداول شما:

هزینه و قیمت طراحی بیلبورد چقدر است؟

براساس نوع طرح و مدل بیلبورد هزینه و قیمت طراحی متغییر بوده بنابراین جهت کسب اطلاع از هزینه طراحی بیلبورد از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

آیا امکان درخواست فایل لایه باز بیلبورد وجود دارد؟

فایل های لایه باز به صورت رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

مراحل ثبت سفارش طراحی بیلبورد چیست؟

از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای همین سایت یا با تماس تلفنی سفارش بیلبورد خود را اعلام کنید. سفارش شما سریعا از لحاظ نوع طراحی و هزینه برآورد خواهد شد و با شما تماس گرفته خواهد شد.

شیوه پرداخت برای سفارش بیلبورد چگونه است؟

به طور معمول بعد از برآورد هزینه طراحی و چاپ چیزی حدود پنجاه درصد از مبلغ نهایی به عنوان بیعانه دریافت می شود.

آیا بعد از اتمام طراحی، کار چاپ بیلبورد را انجام خواهید داد؟

با اتمام طراحی، هزینه چاپ برآورد شده و در صورت تمایل، کار چاپ انجام می شود. در غیر این صورت فایل چاپ در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید با مراجعه به محل مورد نظر خود بیلبورد را چاپ نمایید.

آیا می توان حضوری سفارش طراحی بیلبورد را ثبت کنم؟

ثبت سفارش بیلبورد به صورت آنلاین بوده شما می توانید از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی سفارش خود را اعلام نمایید.

برای طراحی بیلبورد چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع و پیچیدگی طراحی زمان آماده سازی بیلبورد متغییر بوده جهت کسب اطلاع از زمان آماده سازی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

برای چاپ بیلبورد چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع چاپ و تعداد تیراژ زمان متغییر بوده جهت کسب اطلاع از زمان تحویل سفارش چاپ بیلبورد از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

آیا می توان حضوری سفارش چاپ بیلبورد را ثبت کنم؟

ثبت سفارش چاپ بیلبورد به صورت آنلاین بوده و شما می توانید از طریق واتس اپ ایرانسل یا تماس تلفنی سفارش خود را با مشخصات مد نظر اعلام کنید.

محاسبه هزینه و قیمت چاپ بیلبورد چگونه است؟

هزینه چاپ بیلبورد به نوع چاپ افست و یا دیجیتالی و تعداد تیراژ و همچنین نوع و متریال کاغذ بستگی دارد. جهت کسب اطلاع از قیمت ها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

مراحل ثبت سفارش چاپ بیلبورد چیست؟

از طریق واتس اپ ایرانسل درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی سفارش خود را به ما اعلام نمایید.

چگونه می توانم چاپ بیلبورد ارزان قیمت را سفارش بدهم؟

سایت البرز مدیا برای راحتی حال شما عزیزان راهکارهایی را به شما پیشنهاد خواهد داد که با هزینه کم بتوانید یک بیلبورد با کیفیت داشته باشید. جهت کسب اطلاع از این راهکارها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.


کلید واژه ها

طراحی بیلبورد حرفه ای، طراحی بیلبورد، طراحی بیلبورد خلاقانه، طراحی حرفه ای بیلبورد، طراحی بیلبورد فارسی، نمونه بیلبورد خلاقانه، نمونه بیلبورد تبلیغاتی، چاپ بیلبورد، طراحی بیلبورد سه لت، طراحی و چاپ بیلبورد البرزمدیا، طراحی بیلبورد البرزمدیا، البرز مدیا، Brochureفارسی، سایت، ساخت، بیلبورد شرکت، بازسازی، طراحی مجدد، آنلاین، خرید، البرزمدیا، البرز مدیا، بیلبورد صنعتی، مهندسی، معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی، محصولات و مواد غذایی، پزشکی، بازرگانی، الکترونیکی، آسانسور، پوشاک و لباس، خودرو، لوازم خانگی، رستوران، شرکت ساختمانی، مبلمان، لوازم بهداشتی، محصولات آرایشی، کابینت آشپزخانه، ورزشی، و غیره

زاهدان، يزد، ياسوج، اروميه،،تهران، تبريز، شيراز، شهرکرد، زنجان، سمنان، ساري، سنندج، رشت، قم، مشهد، خرم آباد، کرمانشاه، کرمان، کرج، اصفهان،ايلام ،همدان، گرگان، قزوين، بوشهر، بجنورد، بيرجند، بندرعباس، اردبيل، اراک، اهواز


برخی نمونه کارهای

  • نمونه طراحی بیلبورد  01
  • نمونه طراحی بیلبورد  02
  • نمونه طراحی بیلبورد  03
  • نمونه طراحی بیلبورد  04
  • نمونه طراحی بیلبورد  05
  • نمونه طراحی بیلبورد  06

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!