طراحی حرفه ای جعبه | ساخت جعبه حرفه ای

  • طراحی جعبه حرفه ای
  • طراحی و چاپ جعبه
  • طراحی جعبه خلاقانه
  • طراحی جعبه
  • طراحی جعبه حرفه ای
  • چاپ جعبه
  • چاپ حرفه ای جعبه
  • طراحی جعبه حرفه ای
  • چاپ جعبه تیراژ کم
  • چاپ جعبه

طراحی حرفه ای جعبه
البرزمدیا
  • 0912 870 3341
  • 0935 924 4134
  • تهران و شهرستان ها

  • تماس

طراحی جعبه حرفه ای: البرزمدیا بهترین شرکت طراحی جعبه: طراحی اختصاصی و یا انتخاب طرح از بین طرح های آماده، چاپ دیجیتال و افست، قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران، نمونه کارهای بسیار و تجربه 15 سال فعالیت حرفه ای




  • طراحی جعبه

طراحی جعبه حرفه ای | طراحی جعبه

طراحی جعبه | طراحی جعبه حرفه ای

جعبه یک وسیله برای تبلیغات شرکت های بزرگ و کوچک است که از طریق آن، محصولات و خدمات شرکت به مخاطبان خاص شناسانده میشود. جعبه ها به شرکت ها و سازمان ها اين توانایی را ميدهند كه محصولات خود را، در دست خریداران بالقوه قرار دهند. جعبه ها امكان نمایش تصاویر محصولات را، با مشخصات و اطلاعات خرید و فروش و قیمت گذاری، فراهم مي كنند.

جعبه ها منبعي عالی برای جذب مشتریان هستند. این فرمت، یک بوم بزرگ برای تصاویر همراه با اطلاعات مفید برای ترویج خدمات و یا محصولات فراهم می کند. برای طراحی جعبه به شما تضمین می‌دهیم که یک گرافیست با دانش بسیار خوب در زمینه گرافیک، روانشناسی رنگ، شناخت اشکال هندسی، ارتباط مفهومی سمبل ها و غیره کار طراحی شما را به صورت کاملا حرفه‌ای انجام دهد.

جعبه چیست؟

جعبه / جعبه یک وسیله برای تبلیغات شرکت های بزرگ و کوچک است که از طریق آن، محصولات و خدمات شرکت به مخاطبان خاص شناسانده میشود.
جعبه چهار هدف اصلی دارد. یکی اینکه اطلاع رسانی انجام می دهد. دوم اینکه در مورد خدمات و محصولات شرکت تبلیغ انجام می‌دهند و دیگری باعث اعتباربخشی به کسب و کار شرکت شده و چهارمین هدف، جنبه آموزشی جعبه برای مخاطبین است.

گرافیست و طراحی جعبه:

برای طراحی جعبه بعنوان یک گرافیست مهم است که دانش بسیار خوبی در زمینه گرافیک، روانشناسی رنگ، شناخت اشکال هندسی، ارتباط مفهومی سمبل ها و غیره داشته باشیم. لوگو باید با چند عنصر اندک، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد، چرا که تنها یک نماد برای توصیف یک کسب و کار نیست، بلکه عنصری هویتی که نشان دهنده نگرش و ارزش های یک شرکت میباشد.

انواع جعبه عبارتند:

1. جعبه شیشه ای
2. جعبه فلزی یا روف فلزی (حلبی)
3. جعبه پلاستیکی
4. پاکت های کاغذی

ویژگی های یک جعبه خوب

جعبه خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که عبارتند از: سادگی، مرتبط، متمایز، به یاد ماندنی، قابل انطباق، قابل مقیاس بندی، خوانایی و هماهنگ باشد. در چند کلمه سعی میکنیم این ویژگی ها را توضیح دهیم:

1. میزان هزینه مورد نظر جهت طراحی جعبه در کیفیت و نوع کاغذ، اندازه جعبه موثر است؛ بنابراین قبل از اقدام به سفارش طراحی جعبه، ویژگی های مورد نظر خود را مشخص کنید.
2. به مخاطبان خود توجه داشته باشید چرا که طراحی جعبه باید مخاطبان شما را پوشش دهد.
3. از مواد با کیفیت جهت تهیه و طراحی جعبه استفاده کرده و از تصاویر با رزولوشن پایین استفاده نکنید چرا که جعبه تان را خراب می کند.
4. پیام جعبه را در نظر بگیرید و نکات زیر را در آن بگنجانید:
از حروف درخشنده برای بخش های خاصی از طراحی استفاده نمایید.
از نمای مات و نمای درخشان در بخش های خاصی از طراحی استفاده نمایید.
نوع کاغذ و نوع بافت کاغذ می تواند در منحصر شدن جعبهتان موثر باشد.
پیام اصلی را در بخش خاصی از جعبه قرار دهید.
5. هدف جعبه را حتماً مشخص کرده و مشخص نمایید که مخاطبان با خواندن این جعبه، چه عملی را باید انجام دهند.
6. به این نکته توجه کنید که جعبهتان در کجا نمایش داده میشود بنابراین باید اجزا و کلمات کلیدی جعبه متناسب با صفحه نمایش تنظیم شود.
7. تم مشخصی را برای جعبهتان در نظر بگیرید.
8. از کاغذ با کیفیت بالا استفاده کنید.
6. جهت چاپ از رنگ ‌‌cmyk استفاده کرده و در صورت لزوم از bleed در جعبه تان استفاده کنید.

طراحی جعبه آنلاین:

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و در دسترس بودن کامپیوتر، موبایل و تبلت همراه با اینترنت و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه ها، اغلب کارهای روزمره از جمله (خدمات بانکی، سفارشات خرید کالاها، خدمات آی تی و …) بصورت آنلاین صورت میپذیرد که در این میان سفارش طراحی جعبه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما مشتریان عزیز میتوانید براحتی بصورت آنلاین و از طریق تکمیل فرم سفارش طراحی جعبه البرزمدیا اطلاعات زمینه فعالیت کسب و کارتان را به همراه سلایق و نظراتتان برای ما تشریح نمایید تا ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه از خدمات حرفه ای ما از هر کجای ایران و جهان که باشید بهره‌مند گردید و در کمترین زمان با بهترین کیفیت، سفارش جعبه خود را ثبت و به ثمر رسانید. و در نهایت فایل های جعبه منتخب را براحتی در ایمیل خود دریافت نمایید.

بهترین طراح جعبه

تیم حرفه ای البرزمدیا با بررسی اهداف و نقطه نظرات شما و تحقیق در زمینه فعالیت مشتری ، جعبهدلخواه شما را طراحی، تولید و چاپ خواهد نمود و رضایت شما را جلب خواهد نمود. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.
از مزایای همکاری با ما: قیمت مناسب، طراحی اختصاصی و منحصر بفرد، طراحی مطابق با فرمت و استاندارد روز دنیا، ارائه طرح در انواع فرمت ها و اختصاص مالکیت طرح منتخب به مشتری میباشد.

مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا با بهره مندی از تیم مجرب و بررسی اهداف و نقطه نظرات مشتریان و با توجه به زمینه فعالیت مشتری، طرح جعبهدلخواه شما را طراحی و اجرا خواهد نمود و همواره رضایتمندی مشتریان را در اولویت برنامه ریزی خود قرار داده است. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.


برخي سوالات متداول شما:

هزینه و قیمت طراحی جعبه چقدر است؟

براساس نوع طرح و مدل جعبه هزینه و قیمت طراحی متغییر بوده بنابراین جهت کسب اطلاع از هزینه طراحی جعبه از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

مراحل ثبت سفارش طراحی جعبه چیست؟

از طریق شماره واتس اپ درج شده در بالای همین سایت یا با تماس تلفنی سفارش جعبه خود را اعلام کنید. سفارش شما سریعا از لحاظ نوع طراحی و هزینه برآورد خواهد شد و با شما تماس گرفته خواهد شد.

آیا بعد از اتمام طراحی، کار چاپ جعبه را انجام خواهید داد؟

با اتمام طراحی، هزینه چاپ برآورد شده و در صورت تمایل، کار چاپ انجام می شود. در غیر این صورت فایل چاپ در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید با مراجعه به محل مورد نظر خود جعبه را چاپ نمایید.

آیا می توان حضوری سفارش طراحی جعبه را ثبت کنم؟

ثبت سفارش جعبه به صورت آنلاین بوده شما می توانید از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی سفارش خود را اعلام نمایید.

شیوه پرداخت برای سفارش جعبه چگونه است؟

به طور معمول بعد از برآورد هزینه طراحی و چاپ چیزی حدود پنجاه درصد از مبلغ نهایی به عنوان بیعانه دریافت می شود.

آیا امکان درخواست فایل لایه باز جعبه وجود دارد؟

فایل های لایه باز به صورت رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

برای طراحی جعبه چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع و پیچیدگی طراحی زمان آماده سازی جعبه متغییر بوده جهت کسب اطلاع از زمان آماده سازی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

محاسبه هزینه و قیمت چاپ جعبه چگونه است؟

هزینه چاپ جعبه به نوع چاپ افست و یا دیجیتالی و تعداد تیراژ و همچنین نوع و متریال کاغذ بستگی دارد. جهت کسب اطلاع از قیمت ها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

آیا می توان حضوری سفارش چاپ جعبه را ثبت کنم؟

ثبت سفارش چاپ جعبه به صورت آنلاین بوده و شما می توانید از طریق واتس اپ ایرانسل یا تماس تلفنی سفارش خود را با مشخصات مد نظر اعلام کنید.

مراحل ثبت سفارش چاپ جعبه چیست؟

از طریق واتس اپ ایرانسل درج شده در بالای سایت یا تماس تلفنی سفارش خود را به ما اعلام نمایید.

چگونه می توانم چاپ جعبه ارزان قیمت را سفارش بدهم؟

سایت البرز مدیا برای راحتی حال شما عزیزان راهکارهایی را به شما پیشنهاد خواهد داد که با هزینه کم بتوانید یک جعبه با کیفیت داشته باشید. جهت کسب اطلاع از این راهکارها از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

برای چاپ جعبه چه مدت زمان لازم است؟

براساس نوع چاپ و تعداد تیراژ زمان متغییر بوده جهت کسب اطلاع از زمان تحویل سفارش چاپ جعبه از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.


کلید واژه ها

طراحی حرفه ای جعبه، ساخت جعبه حرفه ای، چاپ جعبه تیراژ کم، طراحی جعبه ماسک، طراحی جعبه خلاقانه، طراحی جعبه فوری، نمونه جعبه خلاقانه، نمونه جعبه تبلیغاتی، چاپ جعبه فوری، طراحی و چاپ جعبه البرزمدیا، طراحی جعبه البرزمدیا، البرز مدیا، فارسی، آنلاین، خرید، البرزمدیا، البرز مدیا، جعبه صنعتی، مهندسی، معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی، محصولات و مواد غذایی، پزشکی، بازرگانی، الکترونیکی، آسانسور، پوشاک و لباس، خودرو، لوازم خانگی، رستوران، شرکت ساختمانی، مبلمان، لوازم بهداشتی، محصولات آرایشی، کابینت آشپزخانه، ورزشی، شیرینی، پیتزا و غیره، کارتن، مقوایی، هارد باکس، جعبه سخت

زاهدان، يزد، ياسوج، اروميه،،تهران، تبريز، شيراز، شهرکرد، زنجان، سمنان، ساري، سنندج، رشت، قم، مشهد، خرم آباد، کرمانشاه، کرمان، کرج، اصفهان،ايلام ،همدان، گرگان، قزوين، بوشهر، بجنورد، بيرجند، بندرعباس، اردبيل، اراک، اهواز


برخی نمونه کارهای

  • نمونه طراحی جعبه 01
  • نمونه طراحی جعبه 02
  • نمونه طراحی جعبه 03
  • نمونه طراحی جعبه 04
  • نمونه طراحی جعبه 02
  • نمونه طراحی جعبه 03
  • نمونه طراحی جعبه 04

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!