مه01

سایز یا ابعاد کاتالوگ

ابعاد کاتالوگ | ابعاد استاندارد کاتالوگ

سایز کاتالوگها

از استاندارد های مرسوم کاتالوگ در سایز A4 و A5 بصورت افقی و عمودی میباشد. اگرچه کاتالوگ مربع بدلیل پرت کاغذ بیشتر جزء استانداردهای کاتالوگ نمیباشد، اما بدلیل زیبایی و متفاوت بودن کار، کاتالوگ مربع در سایز 210mm x 210mm نیز مرسوم می باشد.

سایز کاتالوگ

سایز کارت ویزیت:

از استاندارد های مرسوم کاتالوگ در سایز A4 و A5 بصورت افقی و عمودی میباشد. اگرچه کاتالوگها مربع بدلیل پرت کاغذ جزء استانداردهای کاتالوگ نمیباشد، اما بدلیل زیبایی و متفاوت بودن کار، کاتالوگ مربع در سایز 210mm x 210mm نیز مرسوم می باشد.

جایگاه کاتالوگ‌ها در بخش فروش و بازاریابی:

براساس گزارش های گرفته شده از هر 5 نفر، یک نفر عنوان کرده که رسیدن به هدف اصلی یعنی فروش محصولات یا ارائه خدمات کاری بسیار سخت است. و بودجه های مربوط به بازاریابی بسیار زیاد بوده و به آن‌ها فشاز زیادی وارد می‌کند. در این جا اهمیت یک کاتالوگ یا بروشور خوب و استاندارد مشخص می‌شود چرا که دیگر نگران بازاریابی، فروش محصولات و ارائه خدمات خود نخواهید بود.
در سال 2013 گزارشی مبنی بر این که کاتالوگ یک استراژی چند کانال در بازارهای یک سازمان ایفا می‌کند منتشر گردید. در واقع این گزارش اقتصادی نشان می‌دهد که حداقل تا 29 درصد میزان بازاریابی و فروش افزایش می‌یابد به همین دلیل طراحی یک بروشور و کاتالوگ خوب و حرفه ای از اولویت های اول و اصلی بسیاری از شرکت ها و سازمان ها شده است.

* هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلید واژه ها

ابعاد کاتالوگ، سایز کاتالوگ، سایز استاندارد کاتالوگ، سایز کاتالوگ سه لت، ابعاد کاتالوگ سه لت، سایز کاتالوگ خشتی، ابعاد کاتالوگ خشتی، سایز چاپ کاتالوگ، سایز کاتالوگ دیجیتال

لطفا جهت کمک به بهبود خدمات البرزمدیا از طریق ستاره های زیر به ما رائ دهید.

Average rating 4 / 5. Vote count: 33

No votes so far! Be the first to rate this post.


سایر خدمات:

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!