مه01

نمونه کاتالوگ خلاقانه برای ایده گرفتن

نمونه کاتالوگ

نمونه بروشور

کارهای بروشور

نمونه طراحی کاتالوگ

بروشور و کاتالوگ

کاتالوگ

کارهای کاتالوگ

ایده گرفتن از نمونه های کاتالوگ

ایده گرفتن از نمونه های بروشور

ایده گرفتن از کاتالوگ

 نمونه های کاتالوگ

نمونه کار از بروشور و کاتالوگ

نمونه طراحی کاتالوگ خلاقانه برای ایده گرفتن | نمونه کاتالوگ حرفه ای

هدف از به نمایش گذاشتن نمونه کارها

براساس گزارش های گرفته شده از هر 5 نفر، یک نفر عنوان کرده که رسیدن به هدف اصلی یعنی فروش محصولات یا ارائه خدمات کاری بسیار سخت است. و بودجه های مربوط به بازاریابی بسیار زیاد بوده و به آن‌ها فشاز زیادی وارد می‌کند. در این جا اهمیت یک کاتالوگ یا بروشور خوب و استاندارد مشخص می‌شود چرا که دیگر نگران بازاریابی، فروش محصولات و ارائه خدمات خود نخواهید بود.

در سال 2013 گزارشی مبنی بر این که کاتالوگ یک استراژی چند کانال در بازارهای یک سازمان ایفا می‌کند منتشر گردید. در واقع این گزارش اقتصادی نشان می‌دهد که حداقل تا 29 درصد میزان بازاریابی و فروش افزایش می‌یابد به همین دلیل طراحی یک بروشور و کاتالوگ خوب و حرفه ای از اولویت های اول و اصلی بسیاری از شرکت ها و سازمان ها شده است.

از کاتالوگ ها به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری در کسب و کارها استفاده میشود. بنابراین در محتوای کاتالگ ها و در نوع طراحی آن هیچگونه خطایی جایز نیست. کاتالوگ و بروشورها با طراحی خوب، در تصمیم گیری مشتریان و مخاطبان خاص نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

با نگاه کردن به کاتالوگ و بروشورهای آماده می‌توانید؛ ایده‌ی خود را ارزیابی کرده و در نهایت با در نظر گرفتن نکات و اصول استاندارد طراحی بروشور، طرح نهایی خود را به گرافیست ها داده تا طبق اصول و با بهترین کیفیت، طراحی و چاپ گردد.

در صورتی که مهارت کافی برای ایده پردازی ندارید یا دودل هستید؛ کار را به متخصصان مربوطه واگذار نمایید تا از اتلاف زمان و سرمایه جلوگیری شود و بهترین کارایی در گسترش و توسعه‌ی حوزه‌کاری شما داشته باشد. سایت رسمی لوگو دیزاین مفتخراست تا شما را در این امر مهم یاری رساند.

نمونه بروشورها به صورت خلاقانه و حرفه ای متناسب با حوزه‌ی فعالیت خاص طراحی شده‌‌اند. همینطور که نمونه ها را مشاهده می‌کنید تمامی اصول مربوط به طراحی بروشورهای استاندارد، در بروشور و کاتالوگ های ترسیم شده رعایت گردیده است.

* هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلید واژه ها

نمونه کاتالوگ، نمونه کاتالوگ حرفه ای، صنعتی، نمونه کاتالوگ معرفی شرکت، نمونه کاتالوگ لایه باز رایگان، نمونه کاتالوگ لایه باز رایگان، مواد غذایی

لطفا جهت کمک به بهبود خدمات البرزمدیا از طریق ستاره های زیر به ما رائ دهید.

Average rating 4 / 5. Vote count: 33

No votes so far! Be the first to rate this post.


سایر خدمات:

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!