چگونه طراح بسته بندی شوید؟
صرفنظر از محصول، همهچیز نياز بهنوعی بستهبندی دارد و هرچه طرح آن بستهبندی بهتر باشد، احتمال اینکه توسط یک مصرفکننده خریداری شود بیشتر میشود.
به لطف مصاحبههایی كه با تعدادي از هنرمندان فوقالعاده شده، در اين مقاله، به نقش افراد بهعنوان طراح، كساني كه طراحان برايشان كار میکنند، چگونگي پروژهها و… پي خواهيد برد.
چگونه طراح بسته بندی شوید؟
اين متن را راهنماي خود براي كار بهعنوان يك طراح بستهبندی در نظر بگيريد.
طراحان بسته بندی چهکار میکنند؟
بیایید با یک ليست از نقشها و وظایفی كه طراحان در زندگی کاري روزمره خود متقبل میشوند شروع كنيم:
مفهوم طراحی: طراحان با کار مفهومي شروع میکنند. طراحی مفهوم، از تمامیت طراحی بستهبندی يك محصول گرفته تا چیزی شبیه به کار گرافیکی برای يك برند از قبل تأسیسشده را میتواند شامل شود.
برند: شاید کالا هنوز برند مشخصي ندارد. طراح، بستهبندی را بهعنوان يك عضو جداییناپذیر از برندها، لوگوها، راهنماهاي سبك، مفاهيم بستهبندی و غيره، با توجه به ديدگاهي كه از مشتري يا محصول دارد، تصور میکند.
طراحی گرافیک: همه کارهای گرافیکی که به طراحی بستهبندی مربوط است. آرم، طرح، تصویر، تایپوگرافی و غيره. طراحان ممکن است مجبور شوند در هر یک از آنها و یا حتی تمام آن جنبهها از فرایند طراحی، نقشي ايفا كنند
طراحي قالب بستهبندی: این مورد به دانش طراحی صنعتی نياز دارد. طراحی قالب، به معنای دانستن اين است كه بستهبندی یک شی و یا محصول (جعبه، برچسب، کیسه، صفحهنمایش و غیره) درواقع چه عملكردي دارد و چگونه توليد میشود. و بیشتر … هر چیز دیگری كه براي اين كار ضروري است و در بالا پوشش داده نشده است. این ممکن است از داشتن دانش در مورد رسانههای چاپی تا ایجاد رسانههای دیگر مربوط به برند، محصول و یا پروژه متغیر باشد. طراحان به انجام بیش از فقط یک شرح شغل ساده تمایل دارند، بهخصوص که به محصول يك برند مربوط شود.
Image Source: https://www.behance.net/gallery/27330713/Old-Standard-Moonshine
طراح، چاد مایکل، میگوید:
نقش من در طراحی بستهبندی بهطورمعمول از بدو تولد شروع میشود و وارد مفهوم میشود و سپس بزرگ كردن طراحي، دقیقاً مانند اينكه آن طراحي كودك من باشد. بهطورمعمول تنها در پروژههایی شروع به كار میکنم که با یک تخته سفید شروع میشوند، بدون وجود هیچ نام تجاری از پیش. درنتیجه براي ايجاد نام برند، پایه و اساس بصری، مفهوم، طراحی و اجرای برند من مسئول هستم و / یا با مشتریان همكاري میکنم
چه کسی به طراحان بستهبندی نياز دارد؟
اگر یک شرکت یا مشتری درصدد توليد یک محصول است، بهاحتمالزیاد به یک طراح بستهبندی بهمنظور آماده كردن محصول براي مصرفکننده نياز دارد. پس درواقع، بسیاری از افراد به طراح بستهبندی نیاز دارند
هر فروشگاهي را كه تابهحال در آن پا گذاشتهاید در نظر بگیرید: با محصولات مختلف با انواع بستهبندیها و برچسبهای مختلف پرشده است. حتی چیزی بهسادگی یک برچسب آويزان شده به محصول، توسط یک طراح طراحیشده است.
برخی از طراحان بهطور كامل و اختصاصي فقط برای یک شرکت طراحی میکنند. تمام نیازهای بستهبندی، یا توسط آنها و یا توسط یک تیم طراحي میشود. این موقعیتها با داشتن یک دامنه طراحي محدودتر، بهطور کامل بر روی محصولات و نیازهای همان شركت تمركز میکنند.
برخی از طراحان در یک استودیو یا سازمان که برای انواع مشتریان، بستهبندی توليد میکند، کار میکنند. آنها همچنین ممکن است بر روی نام تجاری و دیگر وظایف طراحی گرافیکي آن که به کالا مربوط میشود، كار كنند. علاوه بر این، شهرت آنها اغلب مبني بر تواناییشان در ایجاد پكيج کامل شامل: تعيين برند، طراحي گرافيكي، طراحي بستهبندی و غيره، تعيين میشود.
Image Source: https://www.behance.net/gallery/13987513/Nada
طراح، حوا وارن، میگوید:
من یک طراح هستم که در درجه اول بر روی برند و هویت تمركز دارم كه وظايفم در محدودهی گستردهای اعم از طراحی بستهبندی تا وبسایتها، پراکندهشده است.
بهغیراز کار ميداني، من وقتي فارغ تحصیل شدم، برای چند سازمان شامل The vast agency، Rabbit hole و Golden بهعنوان کارآموز كار كردم. بازهم این شرکتها در درجه اول روي طراحی بستهبندی متمرکز نيستند بااینحال همه آنها یک لیست قابلتوجهی از مشتريان دارند. بهعنوانمثال Golden، برای Nike كارهاي بسياري میکند و Rabbit hole مشغول به کار در کمپین آلبوم Coldplay است.
«بااینحال در کار میدانی محدوده مشتریان گستردهتر است. مشتریان بزرگي مانند national trust، RSPB، سازمان ملل متحد، Gates foundation، catch 22، one و Sustrans و مشتریان کوچکتر مانند wild networks. Voltalab Sound Studios in Rochdale to Dough Lover؛ تولیدکنندهی بدون گلوتن در برایتون.» –
برخی از طراحان مترجمان آزاد هستند و طرحهای بستهبندی برای مشتریان و سازمانهای مختلف ايجاد میکنند. درحالیکه کارشان متنوع است و بر روی انواع محصولات كار میکنند، بسیاری از آنها در مشاغل با قراردادهاي کوچکتر کار میکنند، كه شامل خدمت به مارک و یا محصولات موجود در بازار میشود و یا بر روی انواع طراحی بهمنظور پر کردن ليست مشتریهایشان، كار میکنند.
درواقع، هر یک از این موقعیتها میتواند نقشهايي را كه قبلاً راجعش بحث كرديم، پر كند. از طراحاني كه با آنها مصاحبه كردم، بسیاری از تجربيات آنها آنچه را که من در این بخش مشخص كردم و چیزی که شما میتوانید در خانه، استودیو، سازمان، یا شغل آزاد انتظار داشته باشيد، بازگو میکند.
Licensed My Little Pony design by Chelsey Schmitz of Fashion Angels Enterprise created for Hasbro.
طراحي my little pony داراي مجوز، توسط چلسي اشميتزاز شركت fashion angels ساختهشده براي hasbro
چلسي اشمیتز، طراح و تصویرگر در شركت fashion angels میگوید:
«ازآنجاکه شركتي كه برای آن کار میکنم، محصولات مختلف دارای مجوز را توسعه میدهد، من قادر به تجربه توليد اسباببازی و لوازم جانبی برای شرکتهای بزرگي مانند hasbro، mattel، disney، Sanrio و MGA بودم. این محصولات را میتوان در بسیاری از فروشگاههای خردهفروشی در سراسر جهان پیدا كرد! این حسی توأم با غرور و افتخار است و من خوشحالم که بخشی از آن هستم.»
نمونهی بارز یک پروژه چگونه است؟
هنگامیکه یک پروژه مرتب و دستهبندیشده است (قراردادها، اهداف، فرجهها و غیره)، طراحان اغلب نقش خود را با تحقیق در مورد محصول، برند و یا صنعت کالا آغاز خواهند كرد.
دانستن اینکه محصول چيست، كجا به فروش میرسد، مصرفکنندگان دوست دارند يك محصول چگونه به نظر برسد و چه ویژگیهای ظاهري داشته باشد و محدودیتهای كالا چيست، همهی اینها به طراحان کمک میکند بستهبندی كالا را بسيار مؤثرتر و کارآمدتر طراحي كنند. نهتنها در نظر گرفتن جعبهای كه كالا در آن قرار میگیرد، بلكه حتي ظاهر كالا، هنگامیکه در يك قفسه در كنار رقباي خود قرار میگیرد و يا چگونگي متقاعد كردن و جذب مشتريان براي برداشتن محصول و نگاهي به آن انداختن، زمان زيادي میبرد.
مثل هر پروژه طراحی ديگري، به مشتريان نمونه و ماكت در طول فرآیند كار بر روی پروژه ارسال میشود. بسته به اینکه چند نفر در روند پروژه دخيل هستند، افراد مختلف وظیفههای مختلفي بر عهده میگیرند و درنتیجه برای طراحی ارائهای بزرگ و یا ارائههای متعدد کوچکتر در طول پروژه، انجام گيرد. برخی از مشتریان ترجیح میدهند در پايان يك پروژهی تکمیلشده، یک ارائه کامل به آنها عرضه شود، درحالیکه دیگران میخواهند هنگامیکه طراحان در طي پروژه مشغول كارند، در جزئيات قسمتهای مختلف وارد شوند.
Image Source: https://www.behance.net/gallery/26836791/Edamame-One-Smart-Bean
هیلتون واربرتون، كه يك طراح است میگوید:
«ابتدا، ما را دربارهی محصول و نیازهای بستهبندی آن تحقيق میکنیم. دوم، مجموعهای از عکسها، ایدههای ساخت و نام مواد موردنیاز را روي يك مود بورد قرار میدهیم. سوم، نمونهها و ماکتهای اولیهای میسازیم تا بستهبندی را برای مشتری مجسم سازي كنيم»-
از بين طراحاني كه با آنها مصاحبه كردم، بيشتر آنها پروژههايي با روند زیر را تجربه کردهاند: تحقيق، مفهومسازی و مجسم سازي كار، طرح اوليه (پیشنویس)، ويرايش، طرح نهايي، همراه باکمی تغيير در طول روند كار.
علاوه بر این، در برخی از پروژهها، طراحان مجبورند خودشان بستهبندی را بهعنوان مدل بسازند و طرحهای بستهبندی، قالب و فایلهایی برای پرینترها و تولیدکنندگان آماده كنند.
درنهایت، چیزی كه طراحان بايد در نظر بگيرند تنها بودجهی طراحیشان نيست، بلكه بودجهی شركتي كه برايش محصول را توليد میکنند و همچنين بودجهی خود بستهبندی. ازآنجاکه بستهبندی است اغلب بخشی از محصولات بازاریابی است در مقابل خود محصول، بودجه ممکن است کم باشد و مواد بستهبندی و یا فرایند چاپ را محدود سازد.
اينجا هم باز آن طراح خلاق است که میتواند با یک بودجه كم کار كند محصولي جالب و غیرمنتظره بسازد. برای برخی، این چالشي فوقالعاده است.
Image Source: https://www.behance.net/gallery/23011503/Mint-Elephant
رجینا، مدیر هنری ماشين لوگو میگوید:
«یک پروژه معمولی، طراحی بستهبندیای است که اغلب بهعنوان یک كار فوری با یک بودجه كم همراه میشود. مشتریان بخش ما همیشه برای تحقیقات بازاریابی و کمپین تبلیغاتی پول ندارند. در طي يك پروژه غیرممکن است كه این چیزها را بهحساب نياورد، بنابراین ما سعی میکنیم تحقیقات را خودمان انجام داده و به مشتریان خود تاجاي ممكن كمك كنيم».
طراحان براي ایجاد رسانههای چاپي چه بايد بدانند؟
چه یک طراح درحالیکه کار بهطور مستقیم با پرینتر و تولیدکنندگان باشد چه طرحهای آنها را به دیگران توزيع كند، بايد بدانند بستهبندی چگونه توليد و چاپ میشود. این میتواند از دانستن خود فرایند چاپ گرفته (چاپ دیجیتالی، چاپ صفحهای، دهیدراته و غیره) تا آماده شدن موادي كه مورداستفاده قرار میگیرند را شامل شود.
همه گرافیکها بايد روي رزولوشن درستي كه پرينتر میطلبد باشند، طرحها بايد در قالب در نظر گرفتهشده برای چاپ و تولید قرار داشته باشند و طراحان باید مطمئن باشند رنگهایی كه روي مانیتور خود مشاهده میکنند با آنهایی كه چاپگر توليد میکند، مطابقت داشته باشند. اغلب، چاپگرها با رنگ و جوهر پنتون كار میکنند. ازآنجاییکه آنها در تولید و صنعت هنر استاندارد هستند، مشتریان، طراحان و تولیدکنندگان بهراحتی به آنها مراجعه میکنند و بدون هیچ شگفتی و خلل در كارشان از ابتدا تا انتها آنها را همراهشان دارند.
Image Source: https://www.behance.net/gallery/25377051/NoMad-Playing-Cards
چاد مايكل، كه يك طراح است، میگوید:
«در طراحي، مرزي باریکبین خوب و عالي وجود دارد. بيشتر اوقات» عالي «هنگامیکه طرح چاپ شود معلوم میشود. ارزش زيادي در يك كار چاپ موفق وجود دارد. كه میتواند طرح را به يك مرحلهی کاملاً متفاوت و تازهای وارد كند».
حالا نوبت به کاغذ، پلاستیک و دیگر انواع مواد بستهبندی میرسد. طراحان باید محدودیتهای موجود در فرايند تولید را درك كنند و بدانند یک نوع كاغذ خاص یا مقوا آسانتر از بقيه پاره میشود، يا جوهر را بهخوبی بقيه جذب نمیکند و یا با طراحي جعبه بهخوبی همخواني ندارد.
اغلب ماکتها و آزمایشهای مختلف براي مجسم سازي، توسط طراح یا با چاپگر یا کارخانه سازنده و همچنین تجربه، برخی از مشکلات طراحی را حل میکنند؛ اجازه میدهد طراحان آزادانهتر طراحي كنند و یاد بگیرند چه کارهایی را باکار خود و کالايي كه در حال كار براي آن هستند، يا نمیتوانند انجام دهند.
Image Source: https://www.behance.net/gallery/30282565/The-Marshmallowist
طراحی به اسم حوا وارن، در مورد چگونه طراح بستهبندی شوید؛ میگوید:
«در گذشته من هم بهطور مستقیم با چاپگر كار كرده ام و هم با یک شخص واسطه که تمام آثار هنری من را به چاپ کنندهها میفرستاد. ترجیح میدهم بهطور مستقیم با یک چاپگر کارکنم به اين دليل كه احساس میکنم کنترل بیشتري دارم و میتوانم كپي كارهايم را ببينم و نمونه بسازم.»
عوامل کلیدی طراحي بستهبندی خوب چیست؟
تقریباً هر طراحي که من این سؤال را در حضورش مطرح كردم، همه اينگونه پاسخ دادند: بستهبندی خوب باعث میشود محصول بهراحتی توسط مصرفکننده فهمیده میشود؛ بستهبندی خوب باعث میشود محصول براي مصرفکننده واضح و روشن باشد.
لوگو و برند باید بهراحتی تشخيص دادهشده و دیده شود، محصول نبايد گیجکننده باشد (مگر اینکه که گیجکننده بودن بخشی از خود برند باشد) و تمام اطلاعاتي كه سازندگان محصول میخواهند در اختيار مصرفکننده قرار گيرد باید بر روی خود بستهبندی باشد.
چه توضیحات محصول باشد، يا پیام شرکت سازنده و یا حتی فقط محتویات بستهبندی، مصرفکننده باید قادر باشد بسته را بردارد، به آن نگاه كند و همه چیزهايي را كه سازنده میخواهد او بداند، دريافت كند. بستهبندی بد، فهم آنچه درون بسته است و چگونگي تعامل با آن و تأثیر آن را برای مصرفکننده دشوار میکند.
Image Source: https://www.behance.net/gallery/30425153/TOCC-
Nacho huizar که یک طراح است، میگوید:
«كالا را مستقیماً در بين عموم قرار دهيد و در مورد محصول خود توضيح دهيد و آن را تعريف كنيد تا بالاترین مقدار اطلاعات را در اختیار مصرفکننده قرار دهید. ساخت یک برچسب برای شامپو مانند ساخت یک برچسب برای صابون نيست. این خوب است که» چه کسی «و» چگونه «یک پروژه را بدانيد.»
بهعنوانمثال، زمانی که به وسایل تميز كردن فکر میکنید، احتمالاً به حباب صابون و یا مرکبات یا سطح اپن يا آشپزخانهی براق فكر میکنید. اگر کسی یک پاککنندهی سطح را در یک جعبه با آدامس بادکنکی و بادکنکهای تولد بستهبندی كند، مصرفکننده ممکن است نگاهی به بستهبندی بیندازد و فکر كند آبنبات و یا محصولی برای کودکان در داخل آن است. درست است كه میتواند كپي روي بستهبندی را بخواند، اما اغلب مصرفکنندهای كه در یک فروشگاه در حال خريد است و در حال جمعآوری مواد غذایی آن هفتهی خود است، يك عالمه وقت براي حدس زدن اينكه یک جعبه شامل یک دلقک است و یا چیزی که با آن بشود کف خانه را تميز كرد، ندارد
درحالیکه بستهبندی میتواند انتظارات مصرفکننده را دگرگون كند و طراحان اغلب درصدد انجام این کار به روشي جالب و مؤثر و تحسینبرانگیز هستند، بیشتر اوقات مشتریان بستهبندیای را میپسندند که با محصول درون آن همخواني و تناسب داشته باشد. طراحان خوب اين را بخشی از تحقیقات و فرایند مجسم سازيشان در هنگام ایجاد بستهبندی برای مشتریان و یا شركتشان قرار میدهند.
Image Source: https://www.behance.net/gallery/25459739/W-Steak
تام جوريس، طراح، در مورد چگونه طراح بستهبندی شوید؛ میگوید:
گروه مورد هدف خود را بشناسيد. بیشازحد روي ظاهر اصلي تمركز نكنيد. یک بسته باید احساسات را به تصویر بکشد. فقط باکار عاطفی میتوانيد يك مشتری بالقوه را جذب كنيد. من شخصاً بهسادگی و داشتن افكار متفاوت و ديد از يك پرسپكتيو جديد باور دارم.
پيشنهادي برای طراحان
Packaging design by Logo Machine
رجینا، مدیر هنری ماشین لوگو در مورد چگونه طراح بستهبندی شوید؛ میگوید:
«اکثر طراحان جوان از شروع به انجام کار واقعی میترسند. یک راه خوب برای شروع انجام يك كار ترسناک و غیرقابل درک اين است که سعی کنید همهچیز را به بدترين شكل ممكن دربياوريد. كار سرگرمکنندهای است، همچنين رهاییبخش است و کمک میکند تا شما به افكار منتقدانه غلبه كنيد. سپس میتوانید کار را به اجزای کوچکتر تقسيم كرده و سعی کنید نتیجه كار بهبود يابد. فورا انتظار يك نتیجهی عالي نداشته باشيد و از شکست نترسيد. این چیزی جز اضطراب، از دست دادن اعتمادبهنفس و افسردگی به ارمغان نمیآورد. به روند كار مانند یک بازی که در آن هر نتیجهای مثبت است نگاه كنيد-»
Image Source: https://www.behance.net/gallery/18098575/Distroya-Spiced-Spirit
چاد مايكل در مورد چگونه طراح بستهبندی شوید؛ میگوید:
«قرار گرفتن در برابر موانع افكاري و مسدود شدن ذهن، براي همه اتفاق میافتد. اگر احساس مسدود شدن میکنید، كارتان را به يك پروژه و یا حداقل بخش دیگری از پروژه تغيير دهيد. هنگامیکه در یک قسمت احساس موفقيت كنيد، اغلب، موفقیت در ساير قسمتها پخش خواهد شد.»
Image Source: https://www.behance.net/gallery/18319245/Trident-Gum-Packaging-Concept
Hani douaju میگوید:
«هرگز تجربه كردن و یادگیری را متوقف نكنيد. مهارتهای تصویرسازی و چاپی در طراحی بستهبندی بسيار باارزش هستند. اگر شما میتوانید در این دو چیز استاد شويد، میتوانید یک مزیت بزرگ در صنعت به دست آورید؛ و درنهایت، تحقیقات خود را انجام دهيد، زماني را به جذب الهام و انگيزه اختيار دهيد و هرگز همان ابتدا با اولین طرح خود راضی نشوید و شروع به كار نكنيد.»
جمع بندی چگونه طراح بستهبندی شوید؟
تجربه بستهبندی طراحان ممکن است متفاوت باشد، اما تمایل به ارائه محصولات به شیوهای جالب و جذاب، به نظر میرسد براي اكثر طراحان بستهبندی يكي باشد و آنها را در اين مورد عليرغم صنعت يا نقشي كه در دنياي طراحي دارند متحد كند.
همانند بسیاری از مشاغل طراحی ديگر، خلاقیت، سازمان، فداکاری و تمایل به طراحی مهارتهای لازم برای طراحان هست. پروژهها، مشتریان و محصولات ممکن است متفاوت باشد، اما نیاز به بستهبندی برای پروژههایی كه گفتهشده باقی خواهد ماند که در آن طراحاني مثل شما براي خلق طرح خوانده خواهید شد.
هنرمنداني كه با آنها مصاحبه كردم، صحبتهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن در مورد تجارب خود داشتند که شما میتوانید در نقلقولها و نمونه کارهای مختلف در این مقاله پیدا كنيد. کارهاي آنها نهتنها مهارتهای آنها، بلكه دانش آنها را، زماني كه صحبت از طراحي بستهبندی فوقالعاده به ميان میآید به نمايش میگذارد و من امیدوارم که براي شما جالب و الهامبخش بوده باشد.
منبع: design.tutsplus.com
ترجمه: البرزمدیا
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت، پیگرد قانونی دارد!
کلید واژه ها
نحوه طراحی بسته بندی، چگونه طراح بسته بندی شوید؟، آیا شما میخواهید طراح بسته بندی شويد؟، طراح بستهبندیسایر خدمات:
- طراحی کاراکتر
- طراحی کاتالوگ مبل و مبلمان
- طراحی کاتالوگ دکوراسیون داخلی
- ثبت برند و لوگو در قشم
- مدیریت پیج اینستاگرام همدان
- مدیریت پیج اینستاگرام تبریز
- طراحی پوستر معماری
- طراحی پوستر کشاورزی
- طراحی و چاپ تراکت
- طراحی مسکات
- طراحی کاتالوگ دیجیتال
- ثبت برند و لوگو در اصفهان
- طراحی لوگو
- طراحی کاتالوگ هنری
- مدیریت پیج اینستاگرام کرج
- طراحی و چاپ مهر شرکت
- مدیریت پیج اینستاگرام شیراز
- مدیریت پیج اینستاگرام تهران
- طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی
- طراحی و چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی
- طراحی و چاپ پوستر کاغذ دیواری
- ساخت تیزر تبلیغاتی
- مدیریت پیج اینستاگرام اهواز
- مدیریت پیج اینستاگرام رشت
- ساخت تیزر تبلیغاتی تبریک سال نو
- ثبت برند و لوگو در کیش
- طراحی پوستر صنعتی
- طراحی و چاپ جعبه چای
- طراحی کاتالوگ پارچه
- طراحی شخصیت کارتونی، انیمه
- طراحی و چاپ پوستر
- مدیریت پیج اینستاگرام بندرعباس
- چاپ حرفه ای کارت ویزیت
- ثبت برند و لوگو در مشهد
- طراحی لیبل و برچسب مواد غذایی
- طراحی بروشور حرفه ای
- مدیریت پیچ اینستاگرام
- چاپ بروشور تبلیغاتی
- ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام
- طراحی جعبه کفش
- سفارش تولید محتوا با قیمت مناسب
- طراحی چاپ کاتالوگ محصولات
- کارت ویزیت شیشه ای
- مدیریت پیج اینستاگرام مشهد
- طراحی جعبه دستمال کاغذی
- ثبت برند و لوگو در تهران
- طراحی و چاپ بسته بندی
- طراحی و چاپ جعبه
- طراحی و چاپ جعبه پیتزا
- طراحی جعبه شیرینی
- بازگردانی پیچ اینستاگرام
- طراحی کاتالوگ جواهرات
- طراحی و چاپ سربرگ شرکت در قشم
- چاپ کاتالوگ
- مدیریت پیج اینستاگرام کرمانشاه
- طراحی و چاپ سربرگ شرکت در کیش
- طراحی سربرگ الکترونیکی
- طراحی سایت
- چاپ لیبل و برچسب مواد غذایی
- طراحی و چاپ پاکت اداری
- طراحی کاتالوگ پوشاک و لباس
- طراحی استند نمایشگاهی
- طراحی و چاپ بیلبورد
- ثبت برند و لوگو در شیراز
- طراحی پوستر پزشکی
- طراحی سایت برای سالن زیبایی
- ثبت برند و لوگو در کرج
- طراحی تراکت سالن زیبایی
- طراحی کاتالوگ حرفه ای
- طراحی لوگو سالن زیبایی
- مدیریت پیج اینستاگرام اصفهان
- طراحی لایت باکس نمایشگاهی
- خرید فالور اینستاگرام
- طراحی ست اداری حرفه ای
- طراحی و چاپ سربرگ شرکت
- چاپ ست اداری اختصاصی
- طراحی بنر نمایشگاهی
- طراحی حرفه ای کارت ویزیت
- مدیریت پیج اینستاگرام قم
- طراحی کاتالوگ فروش فوری
- طراحی کاتالوگ رستوران
- ساخت مجله الکترونیکی
صفحات مرتبط:
- داستان لوگوی مک دونالد McDonald
- 10 نکته کلیدی در طراحی کاتالوگ
- آیا لوگو فعلی شما استاندارد می باشد!؟
- سایز یا ابعاد ست اداری
- داستان لوگوی ریباک Reebok
- نرم افزار طراحی بنر و بیلبورد
- سایز یا ابعاد بروشور
- داستان لوگوی بی تی اس BTS
- ابعاد و سایزهای استاندارد پوستر
- داستان لوگوی کلوین کلاین
- داستان لوگوی رد بول
- چگونه از تضاد در طراحی گرافیک استفاده کنیم؟
- نمونه کاتالوگ خلاقانه برای ایده گرفتن
- داستان لوگوی استقلال
- چطور با هوش مصنوعی لوگو بسازیم؟
- ست اداری چیست و شامل چیست؟
- داستان لوگوی آدیداس
- راهنمای اصول و نکات انتخاب اسم برند
- بسته بندی پوشاک
- داستان لوگوی پوما
- معرفی انواع لوگو
- داستان لوگوی ماک
- لوگوتایپ چیست؟
- داستان لوگوی بوندسلیگا
- آیا شما میخواهید طراح بستهبندی شويد؟
- ابعاد، اندازه و سایزهای استاندارد تراکت تبلیغاتی
- داستان لوگوی بنز
- روانشناسی رنگ در طراحی لوگو
- داستان لوگوی لاگوست
- 10 اصل مهم در طراحی تراکت
- 7 نکته ضروری در طراحی لوگو
- داستان لوگوی سیستم عامل مک او اس
- 8 اصل اساسی در طراحی بستهبندی که تأثیر مستقیم بر فروش کالا دارد
- داستان لوگوی گوگل
- سیزده نکته تاثیرگذار در فروش توسط کاتالوگ محصولات
- داستان لوگوی مایکروسافت
- اهمیت ست اداری در تجارت
- 6 قانون اساسی طراحی بستهبندی كه روی قفسه میدرخشد
- نکاتی که قبل از طراحی ملزومات باید در نظر گرفت؟
- نرم افزار طراحی لوگو
- آشنایی با بروشورهای استاندارد
- داستان لوگوی نوتلا (Nutella)
- 10 نکته کارآمد برای طراحی یک پوستر عالی
- داستان لوگوی ورساچه
- اصول طراحی لوگو
- شش نکته برای طراحی بروشور سه لت
- نمونه ست اداری برای ایده گرفتن-سری اول
- بسته بندی مواد غذایی
- داستان لوگوی اپل
- داستان لوگوی استارباکس
- داستان لوگوی برند پپسی (Pepsi)
- نه (9) نکته اصولی در طراحی بیلبورد
- داستان لوگو جگوار (Jaguar)
- داستان لوگوی المپیک
- داستان لوگوی اینستاگرام
- نمونه ست اداری The Argonaut Hotel برای ایده گرفتن
- نرم افزار طراحی تراکت و پوستر
- اهمیت کاتالوگ به عنوان ابزار فروش و بازاریابی
- نرم افزار طراحی ست اداری
- داستان لوگوی KFC
- 2022 داستان لوگوی جام جهانی قطر
- 25 روش برای طراحی یک پوستر زیبا
- نرم افزار طراحی بروشور و کاتالوگ
- داستان لوگوی نایک
- اصول طراحی رابط کاربری ui ux
- نمونه بروشور خلاقانه برای ایده گرفتن-سری دوم
- ویژگی های یک لوگوی حرفه ای
- سایز یا ابعاد کاتالوگ