نکات تاثیرگذار کاتالوگ در فروش
آیا شما نیز تصور میکنید با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فروشهای اینترنتی، کاتالوگهای چاپی دیگر جایی در یک بازاریابی کارآمد ندارند؟ در پاسخ باید گفت:
اگرچه فروش کالا در فضای اینترنت با سرعت زیادی رو به افزایش است و حتی سبب کاهش یکنواخت فروش کاتالوگی شده است، اما کاتالوگهای چاپی هنوز جایگاه خود را بهعنوان یک ابزار بازاریابی از دست ندادهاند و هنوز هم اغلب مردم برای خرید خود گرایش به کاتالوگی قابللمس دارند که بهراحتی بتوانند آن را روبروی خود قرار داده و ورق بزنند، به مورد دلخواه که رسیدند علامت بزنند و دوباره جستجو را از سر بگیرند …
آیا شما قادر به خلق یک اثر چاپی درزمینهٔ فروش کالا هستید؟ اگرنه، پس با ما همراه باشید.
نکات تاثیرگذار کاتالوگ در فروش
به هنگام خلق یک کاتالوگ نکات زیر را مدنظر قرار دهید:
1. ارائه کار درنهایت سادگی: از یک یا دو نمونه تایپ بیشتر استفاده نکنید و همچنین بیشازحد از تایپ با حروف کج / italic یا پررنگ / bold استفاده نکنید.
2. استفاده از سایز استاندارد یا کوچکتر: معمولاً کاتالوگهای خیلی بزرگ هزینه پست بیشتری دارند.
3. ارائه یک کار چشمگیر: پوشش در نظر گرفتهشده برای کاتالوگ باید به حد کافی جذاب باشد و حاوی فونتهای رنگی و تصاویر زیبا و واضح باشد.
4. مناسب بودن محل قرارگیری اجزا: بهتر است محصولات پرفروش در گوشه سمت راستبالا در صفحه قرار بگیرند.
و در ادامه نکاتی اضافه بر سازمان برای افزایش فروش کالا ذکر میکنیم:
5. ارجاع دادن خواننده به قسمت سؤالات متداول: اختصاص دادن قسمتی از کاتالوگ برای سؤال و جوابهایی که جنبه آگاهی بخشی بیشتر دارند.
6. ارائه اطلاعات جزی: با ارائه عکسهای باکیفیت از محصولات، نحوه برقراری تماس و ارائه لینک وبسایت اطلاعات بیشتری در اختیار مشتریان قرارداد.
7. استفاده از فن Cross Selling درفروش: میتوان با تشویق مشتری به خرید محصولات مرتبط، محصولات جانبی و تضمین محصول سود فروش را افزایش داد.
8. به تصویر کشیدن تصاویر هماهنگ با برند: سعی کنید تصاویر را با الهام گرفتن از نشانوارهی شرکت و رنگهایی که در ابزارهای بازاریابی چاپی، وبسایت … بکار رفته هماهنگ کنید.
9. ضمیمه کردن یک فراخوانی بزرگ: میتوان برای فروشهای فصلی، پیشنهادها بهروز ارائه کرد.
10. ضمیمه کردن ترکیبی از رضایت مشتریان: با ارائه نظر نسبی مشتریان نسبت به محصولات، خواننده نیز آگاهی بیشتر در مورد آن محصولات پیدا میکند.
11. اقدام به افزایش انگیزه مخاطبان در صورت تغییر در محصولات: اگر در خط تولیدی محصولات خویش تغییری اعمال کردید با ضمیمه کردن یک کاتالوگ کوچک که دربرگیرنده تصاویر رنگی و توضیحات اجمالی و کوتاه در مورد محصولات جدید است، انگیزه خرید را در مشتریان ایجاد کنید و درنهایت با اعمال این دو نکته پیشرفته اطمینان کسب کنید که با کمترین هزینه بیشترین سود را حاصل میکنید
12. مطمئن شوید که مخاطبین خود را از دست ندادهید و از تغییر آدرس آنها اطلاع کسب کنید: این کار در جهت این است که ارسال پستی خود را برای رسیدن به دست مشتری ضمانت کنید
13. از بازار واسطه استفاده کنید: سعی کنید از کاتالوگ چاپی خود یک نسخه کامپیوتری هم تهیه کنید تا بتوانید بهصورت آنلاین آن را ایمیل کنید. همچنین میتوانید امتیازات ویژه مثل تحویل رایگان و یا ارائه کوپن برای خرید بعدی هم ضمیمگان خود کنید.
در عصر دیجیتالی امروز، میلیونها کاتالوگ روزانه پست میشوند که ازنظر فروشندگان این ده نگر، کاتالوگهای کاری اساس و شالوده بازاریابی مستقیم هستند. فروشندگان هزینه زیادی را جهت رساندن آن کاتالوگها به دست مشتریان میپردازند.
منبع: strategicfactoryblog.com
ترجمه:البرزمدیا
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت، پیگرد قانونی دارد!
کلید واژه ها
نکات مهم طراحی کاتالوگ، نکات تاثیرگذار کاتالوگ در فروش، سیزده نکته تاثیرگذار در فروش توسط کاتالوگ محصولات،سایر خدمات:
- طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی
- ساخت تیزر تبلیغاتی
- طراحی کاتالوگ جواهرات
- طراحی لیبل و برچسب مواد غذایی
- ثبت برند و لوگو در شیراز
- مدیریت پیج اینستاگرام تبریز
- ثبت برند و لوگو در قشم
- ثبت برند و لوگو در مشهد
- طراحی لایت باکس نمایشگاهی
- طراحی و چاپ بسته بندی
- خرید فالور اینستاگرام
- طراحی کاتالوگ رستوران
- سفارش تولید محتوا با قیمت مناسب
- بازگردانی پیچ اینستاگرام
- طراحی و چاپ سربرگ شرکت در قشم
- طراحی کاتالوگ هنری
- طراحی بروشور حرفه ای
- طراحی سایت برای سالن زیبایی
- طراحی حرفه ای کارت ویزیت
- طراحی کاتالوگ پوشاک و لباس
- مدیریت پیج اینستاگرام کرمانشاه
- ثبت برند و لوگو در کرج
- طراحی و چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی
- ثبت برند و لوگو در کیش
- طراحی کاتالوگ حرفه ای
- چاپ لیبل و برچسب مواد غذایی
- طراحی ست اداری حرفه ای
- طراحی کاتالوگ پارچه
- طراحی و چاپ تراکت
- مدیریت پیج اینستاگرام رشت
- مدیریت پیج اینستاگرام شیراز
- ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام
- مدیریت پیج اینستاگرام همدان
- طراحی کاراکتر
- طراحی لوگو
- طراحی کاتالوگ دکوراسیون داخلی
- طراحی جعبه دستمال کاغذی
- طراحی چاپ کاتالوگ محصولات
- طراحی لوگو سالن زیبایی
- طراحی کاتالوگ دیجیتال
- ساخت تیزر تبلیغاتی تبریک سال نو
- کارت ویزیت شیشه ای
- طراحی سربرگ الکترونیکی
- طراحی پوستر صنعتی
- ساخت مجله الکترونیکی
- چاپ بروشور تبلیغاتی
- طراحی و چاپ جعبه پیتزا
- طراحی و چاپ مهر شرکت
- طراحی شخصیت کارتونی، انیمه
- مدیریت پیج اینستاگرام اهواز
- طراحی کاتالوگ فروش فوری
- طراحی مسکات
- طراحی و چاپ بیلبورد
- طراحی و چاپ پاکت اداری
- طراحی تراکت سالن زیبایی
- مدیریت پیج اینستاگرام بندرعباس
- طراحی و چاپ پوستر کاغذ دیواری
- مدیریت پیج اینستاگرام اصفهان
- طراحی و چاپ سربرگ شرکت در کیش
- مدیریت پیج اینستاگرام کرج
- طراحی و چاپ جعبه چای
- ثبت برند و لوگو در اصفهان
- مدیریت پیج اینستاگرام مشهد
- ثبت برند و لوگو در تهران
- طراحی پوستر معماری
- طراحی استند نمایشگاهی
- طراحی پوستر کشاورزی
- طراحی و چاپ پوستر
- چاپ حرفه ای کارت ویزیت
- طراحی جعبه کفش
- طراحی سایت
- طراحی بنر نمایشگاهی
- طراحی پوستر پزشکی
- مدیریت پیج اینستاگرام قم
- طراحی جعبه شیرینی
- طراحی کاتالوگ مبل و مبلمان
- طراحی و چاپ جعبه
- چاپ کاتالوگ
- مدیریت پیج اینستاگرام تهران
- طراحی و چاپ سربرگ شرکت
- مدیریت پیچ اینستاگرام
- چاپ ست اداری اختصاصی
صفحات مرتبط:
- روانشناسی رنگ در طراحی لوگو
- داستان لوگوی استقلال
- اهمیت ست اداری در تجارت
- 2022 داستان لوگوی جام جهانی قطر
- داستان لوگوی بی تی اس BTS
- نرم افزار طراحی بروشور و کاتالوگ
- 10 نکته کارآمد برای طراحی یک پوستر عالی
- آیا لوگو فعلی شما استاندارد می باشد!؟
- داستان لوگوی برند پپسی (Pepsi)
- نه (9) نکته اصولی در طراحی بیلبورد
- داستان لوگوی لاگوست
- معرفی انواع لوگو
- داستان لوگوی بوندسلیگا
- داستان لوگوی سیستم عامل مک او اس
- داستان لوگوی نوتلا (Nutella)
- داستان لوگوی گوگل
- داستان لوگوی اینستاگرام
- داستان لوگوی بنز
- داستان لوگوی پوما
- 7 نکته ضروری در طراحی لوگو
- اصول طراحی رابط کاربری ui ux
- داستان لوگوی رد بول
- 8 اصل اساسی در طراحی بستهبندی که تأثیر مستقیم بر فروش کالا دارد
- ست اداری چیست و شامل چیست؟
- اصول طراحی لوگو
- بسته بندی پوشاک
- داستان لوگوی نایک
- شش نکته برای طراحی بروشور سه لت
- آشنایی با بروشورهای استاندارد
- ابعاد، اندازه و سایزهای استاندارد تراکت تبلیغاتی
- سایز یا ابعاد بروشور
- ویژگی های یک لوگوی حرفه ای
- نمونه کاتالوگ خلاقانه برای ایده گرفتن
- سایز یا ابعاد کاتالوگ
- داستان لوگوی مک دونالد McDonald
- اهمیت کاتالوگ به عنوان ابزار فروش و بازاریابی
- نکاتی که قبل از طراحی ملزومات باید در نظر گرفت؟
- داستان لوگوی اپل
- داستان لوگوی استارباکس
- بسته بندی مواد غذایی
- نمونه بروشور خلاقانه برای ایده گرفتن-سری دوم
- داستان لوگوی KFC
- داستان لوگوی المپیک
- سایز یا ابعاد ست اداری
- چگونه از تضاد در طراحی گرافیک استفاده کنیم؟
- آیا شما میخواهید طراح بستهبندی شويد؟
- داستان لوگوی ورساچه
- داستان لوگوی ریباک Reebok
- 10 نکته کلیدی در طراحی کاتالوگ
- 6 قانون اساسی طراحی بستهبندی كه روی قفسه میدرخشد
- راهنمای اصول و نکات انتخاب اسم برند
- داستان لوگوی ماک
- نمونه ست اداری برای ایده گرفتن-سری اول
- داستان لوگوی مایکروسافت
- داستان لوگو جگوار (Jaguar)
- لوگوتایپ چیست؟
- سیزده نکته تاثیرگذار در فروش توسط کاتالوگ محصولات
- ابعاد و سایزهای استاندارد پوستر
- 10 اصل مهم در طراحی تراکت
- چطور با هوش مصنوعی لوگو بسازیم؟
- نرم افزار طراحی تراکت و پوستر
- نرم افزار طراحی لوگو
- نرم افزار طراحی بنر و بیلبورد
- داستان لوگوی کلوین کلاین
- 25 روش برای طراحی یک پوستر زیبا
- نمونه ست اداری The Argonaut Hotel برای ایده گرفتن
- داستان لوگوی آدیداس
- نرم افزار طراحی ست اداری