مه02

ست اداری چیست و شامل چیست؟

ست اداری چیست و شامل چیست؟

ست اداری – در واقع مجموعه اوراق اداری که معمولا شامل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه اداری (پاکت ملخی) و … میباشد که با طرح گرافیکی منسجم (طرح های ست شده) جهت انجام امور اداری و تجاری همچون مکاتبات با سایر ادارات، شرکت ها، کارخانجات و … بکار گرفته میشود.

ست اداری چیست و شامل چیست؟

  • طراحی ست اداری

مجموع ست اداری دارای یک طرح گرافیکی منسجم است و شامل موارد زیر می‌شود.

• پاکت A4 و A5
• پاکت اداری
• پاکت ملخی
• پاکت با سایز متغییر بسته به نیاز مشتری
• سربرگ A4 و A5
• کارت ویزیت
• یاداشت
• فولدر
• لیبل سی دی
• لیبل دی وی دی
• جلد سی دی
• جلد دی وی دی
• خودکار تبلیغاتی
• قبوض
• رسید پرداخت
• رسید ورودی
• بروشور
• کاتالوگ
• تقویم و استند
• پوستر
• بسته‌بندی محصولات
• و موارد دیگر بسته به سفارش مشتری

اهمیت استفاده از ست اداری و تفاوت آن با اوراق خام

هدف اولیه ست اداری زیباسازی و هویت بخشیدن به برند و ماهیت یک شرکت میباشد، که با طراحی و چاپ طرحی زیبا و متناسب با زمینه فعالیت شرکت، و رنگ سازمانی شرکت و رعایت هارمونی بین طرح ها در اوراق مختلف بدست می آید. استفاده از ست اداری، وجهه و اعتبار تجاری شما را در نظر مشتریانتان ارتقائ میبخشد و همچنین در برندسازی و معروف ساختن لوگو شرکت در میان همکاران و مشتریان تاثیر بسزایی دارد. از دیگر دلایل اهمیت استفاده از ست اداری، جلوگیری از کپی برداری آسان از اسناد و اوراق شرکت میباشد. از این رو، طراحی و چاپ ست اداری میبایست از اهمیت ویژه ای برای شرکت ها و ادارات برخوردار باشد، چرا که استفاده از آن هویت شرکت را در دید مشتریان بزرگ و به تجارت و کسب و کار شما اعتبار بیشتری میبخشد.

* هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.


کلید واژه ها

ست اداری چیست؟ ست اداری شامل جیست؟ طراحی ست اداری، اجزای ست اداری، مقاله، اهمیت استفاده از ست اداری، اوراق خام، نحوه طراحی ست اداری،

لطفا جهت کمک به بهبود خدمات البرزمدیا از طریق ستاره های زیر به ما رائ دهید.

Average rating 4 / 5. Vote count: 33

No votes so far! Be the first to rate this post.


سایر خدمات:

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!