اصول طراحی پوستر | تکنیک های طراحی پوستر
25 روش برای طراحی یک پوستر زیبا
پوستر ازجمله سوژههای موردعلاقه من جهت طراحی است چون قوانین آن با بکارگیری روشهای مختلف قابلانعطاف هستند و ازاینرو میتوان خلاقانه و جسورانه عمل کرد و احساسات همگان را برانگیخت. برخی از پوسترها نظیر پوسترهایی مربوط به موسیقی و وقایع، انسان را هیجانزده میکنند و برخی دیگر تنها منبعی برای اطلاعات هستند. نکته اصلی در طراحی پوستر، ایجاد تعادل و هماهنگی بین عنوان، کپی، تصاویر و آرمهاست. وقتی این مورد محقق شد یک پوستر ایده آل خواهید داشت.
شناخت نوع مخاطب و نوع محصول / خدمات / حوادث اولین جز از اطلاعات منتقدانه برای یک پوستر بشمار میرود. بعد از آن حالات، احساسات یا عکسالعملهایی که از طریق رنگها، فونت و شکلها هدایت میشوند کار را تمام میکند.
25 نکته طراحی پوستر:
• استفاده از رنگها در جهت تولید انرژی، استنباط تم و جلبتوجه.
• انواع روشهای تایپ را امتحان کنید.
• ارائه سلسلهمراتب قابلرؤیت.
• ازفضای سفید و سیاه برای خلق یک ترکیب زیرکانه بهره بگیرید.
• نشانههای غیرضروری را حذف کنید. کمگوی و گزیده گوی …
• از نکتهای که مدنظر است تصویر ارائه دهید.
• از شکلهایی استفاده کنید که جذابیت تصویری دارند.
• ترکیبات تشکیلدهنده طراحی را هوشمندانه خلق کنید.
• برای خلق عمق و ابعاد، لایه گذاری کنید.
• با تأکید روی نشانهها، انرژی و هیجان ایجاد کنید.
• با چشمانداز هوشمندانهای از یک مسافرت، توجه بیننده را جلب کنید.
• در بکار بردن حس شوخطبعی درنگ نکنید.
• از اینکه ترکیب متوازن است اطمینان حاصل کنید.
• از عکسهایی استفاده کنید که به پوستر اعتبار ببخشد.
• از تصاویر خلاقانه استفاده کنید.
• به استقبال چیزهای عجیب و غریب و غیرعادی بروید.
• اطمینان حاصل کنید که همه نشانههای گرافیکی در یک امتداد درحرکتاند.
• اطلاعات پرمحتوا و خوانا درج کنید.
• توجه به سایز و شکل پوستر.
• پوستر را بطریقی طراحی کنید که احساسات را برانگیزد.
• برای چند رویداد یک نمونه منحصربهفرد خلق کنید.
• با توجه به نوع مخاطب طراحی کنید.
• برای جالب شدن هرچه بیشتر ترکیب میتوان از تضادها و تناقضها بهره برد.
• استفاده از نشانههای گرافیکی مختلف مثل رنگها و فونتها.
• وقتی قوانین را بدانید محدودیتها برطرف میشود.
در ادامه، 25 نکته عنوانشده که با بکارگیری آنها میتوان تم یک طراحی که حاوی پیام پوستر است را دریافت کرد.
اصول طراحی پوستر | تکنیک های طراحی پوستر
۱- استفاده از رنگها در جهت تولید انرژی، استنباط تم و جلبتوجه
رنگ یک جنبه از انرژی است که طیف وسیعی دارد. رنگها با تولید انرژی بر درک تم طراحی و جلبتوجه نقش بسزایی دارد. با توجه به موضوع پوستر، رنگها ممکن است پررنگ، نامحسوس و یا رمانتیک باشند. شما میتوانید با همه رنگها کار کنید.
در این نمونه پوستر، مربوط به کنسرت موسیقی savannah از رنگهای بهاری استفادهشده است. بکارگیری این رنگها این حس را به بینندگان القا میکند که کنسرت در فضای باز به همراه موسیقی شاد است و مطمئناً کنسرت مربوط به موسیقی راک نیست.
Design: Graphic Plan
ایده دیگر استفاده از تکههای بزرگی از رنگهای سالید یا جامد است. اطمینان کسب کنید که رنگهای انتخابی شما بهخوبی با همدیگر سازگاری دارند و شما قادر خواهید بود که یک پسزمینه هیجانانگیز مثل نمونه زیر خلق کنید.
Design: Allan Peters
و یا خود را به یک پالت رنگ محدود کنید. دقت کنید که این پوستر رویداد چطور یک تضاد خیرهکننده با استفاده از رنگهای قرمز و سیاه ایجاد کرده است.
Design: Graphic Plan
۲- انواع روشهای تایپ را امتحان کنید.
تنها با توجه به فونت بکار رفته در یک پوستر رویداد، میتوان اطلاعات زیادی استخراج کرد. با کمک فونت سان سریف پررنگ، میتوان جدیت پوستر را نشان داد و با فونت سریف کج ظرافت و زیبایی میتوان از آن استنباط کرد و با استفاده از یکدست خط شل و روان، بازیگوشی و شوخی را میتوان فهمید. در هنگام استفاده از فونت دقت کنید که برای عنوان یک یا دو و برای متن یک نمونه فونت بکار ببرید.
برای خلق یک طراحی اثرگذار، انواع روشهای تایپ را میتوان بکار برد. نگاه کنید که پوسترهای زیبای مربوط به رویدادها با الهام از موضوعشان که غذاست چطور به تصویر کشیده شدهاند. این نمونهای از یک ترکیب آزمایشی است که در ارائه طعم به بینندگان بهطور موفقیتآمیزی عمل کرده است.
اگر قرار است از این نمونه از روش تایپ استفاده کنید دقت کنید که فونت شما باید بسیار ساده و تروتمیز باشد.
Design: Kittaya Treseangrat
Design: Will Miller
این نیز یک نمونه هوشمندانه دیگر است که تم پوستر با بکارگیری روش خاصی از تایپ خودنمایی میکند پوستری که رویداد سالانه typography را نشان میدهد. چه فرصتی از این بهتر که از خلاقیت طراحان تازهکار الهام گرفته شود.
Creative Direction: Drew Melton, Designer: Neil Hubert Photography
۳- ارائه سلسلهمراتب قابلرؤیت
از نکات اصولی طراحی پوستر این است که پوسترها باید نظر همگان را به خود جلب کند همچنین بتوان آن را بهسرعت خواند. در این راستا اطلاعات باید بر اساس اهمیتشان ردهبندی شوند. اگر با یک کپی کوچک کار میکنید به سراغ شکلهای ساده و پررنگ و یا عکسهایی شبیه Columbus Creative بروید. اگر اطلاعات زیادی دارید تمرکز خود را روی یک روش تایپ بگذارید و در مورد یک عنوان بزرگ و ارائه اطلاعات گروهی در قالب یکتکه بزرگ فکر کنید.
Design: Mike Jones
۴- از فضای سفید و سیاه برای خلق یک ترکیب زیرکانه بهره بگیرید
خلق یک تصویر از تصویر دیگر کاریست شبیه جادو. پوستر مربوط به مغازه غذا و شراب ملبورن به زیبایی توانسته است از چنگکهای یک چنگال، لیوانهای شراب درست کند. راه دیگر برای بهره بردن از فضای سیاه این است که میتوان از طریق آن چشمها را به سمت مورد کوچکی که مدنظر است جلب کرد و به این صورت با کمک فضای سیاه که اطراف آن مورد را احاطه کرده به چشم آن بیننده فرصت استراحت بدهیم. فقط مواظب باشی هنگام کپی گرفتن فضای سفید بهصورت پرشده ظاهر نشود.
Design: Kaushik Design
۵- نشانههای غیرضروری را حذف کنید. کمگوی و گزیده گوی …
گاهی اوقات اختصار در سخن، بهترین راه است. یک کلمه یا یک تصویر دراماتیک میتواند خیلی بیشتر از تعداد زیادی کلمه یا عکسها و تصاویر پیچیده ارتباط برقرار کند. تنها به خاطر اندکی اطلاعات بیشتر دادن کلمات و شکلهای زیادی اضافه نکنید.
Design: Chloe Morris
به شباهتهای بین این دو پوستر توجه کنید. هردوی اینها برای جلبتوجه، تنها یک کلمه را بهطور برجسته نشان دادهاند البته بدون رنگ، تمیز و تایپشده. ظرافت مینیمالیستیک نمایان شده در این پوستر خبر از ظرافت در رویداد واقعی میدهد.
Design: Null Artless
۶- از نکتهای که مدنظر است تصویر ارائه دهید
استفاده از هنر عکاسی چه تمرکز روی آن باشد چه نباشد به متن صلابت بیشتری میدهد. قسمتی از یک عکس را برش دهید و ویژگی مهم آن قسمت را مدنظر قرار دهید این نکته یک اثر دراماتیک خلق میکند و چشمها را به اطراف صفحه هدایت میکند. پوستر مربوط به تئاتر ملی de Chaillot از تصویر کامل چهره زن استفاده نکرده است بلکه تنها با بکار بردن لبها عشق و خیانت را نشان داده است. توجه کردهاید که از کنار هم قرار گرفتن لبها شکل یک قلب پدید آمده است؟
Design: Michal Batory
۷- از شکلهایی استفاده کنید که جذابیت تصویری دارند
یکی از نکات اصولی طراحی پوستر این است که از ترکیب شکلها میتوان شکلهای دیگر پدید آورد… شکلها میتوانند خطمشی برای چشمها باشند تا آنها را به سمت اطراف پوستر هدایت کنند. استفاده از شکلها در طراحی پوستر رویدادی بسیار کاربردی است، چه در محتوای متن استفاده شود و چه مسئول هدایت چشمهای بیننده باشد تأثیر غیرقابلانکاری بجا میگذارد.
Design: Emilio José Bernard
Design: James Rivas
Design: Malissa Smith
Angelika Film Center 3583-poster by Joey Ellis
۸- ترکیبات تشکیلدهنده طراحی را هوشمندانه خلق کنید
زمانی که برای انجام طراحی عکس و تصویر در اختیار دارید در مورد اینکه چطور میتوان آنها را شبیه یک پازل تکهتکه کرد و دوباره در کنار هم چید تا بهراحتی قابلخواندن و فهمیدن باشند کمی بداندیشید. شما هستید که تصمیم میگیرید که چطور بیننده پوستر را بخواند و پیام را دریافت کند. به تأثیر متقابل بین شکلها و کلمات دقت کنید
این پوستر رویداد مربوط به جشنواره Malaga با زیرکی تمام، با گردهمایی چندین شکل رنگی که همگی در یک امتداد هستند توجهات را به قسمت سمت راست، بالای ترکیب جلب کرده است.
Design: Calamargraphic
۹- برای خلق عمق و ابعاد، لایه گذاری کنید
برای نشان دادن عمق و ابعاد مختلف هدف، تصویر را لایهبندی کنید. این پوستر مربوط به جشنواره Cultivate یک شهر را در لابهلای یک زندگی روستایی نشان میدهد. بطوری که کلمات و تصاویر همدیگر را همپوشانی کردهاند.
Design: Invisible Creature
این پوستر مربوط به رویداد Valentines یکی از نکات اصولی طراحی پوستر این است که با سایه گذاریهای مناسب و خلق یک ترکیب سهبعدی عمق مطلب را بهخوبی به بیننده منتقل میکند. همچنین دقت کنید که گرافیست متن را در کجای طرح بکار برده، دقیقاً در کنار شکلهایی که مربوط به معنای آنهاست.
Design: Andersdenkend
۱۰- با تأکید روی نشانهها، انرژی و هیجان ایجاد کنید
زمانی که از عکسها و تصاویر و حتی فونتهای هیجانی و متحرک استفاده میشود درواقع انرژی و فشار زیادی بر بیننده اعمال میشود که قطعاً این فشار بازخورد نیز خواهد داشت. کلمات کوتاه نیز میتواند با خود انرژی به همراه آورد.
Design: Kaarel Vahtramäe
۱۱- با چشمانداز هوشمندانهای از یک مسافرت، توجه بیننده را جلب کنید
زندگی همیشه روی یک خط مستقیم نیست. نقطه نظرات مختلف سبب خلق پوسترهای هیجانانگیز میشود. زاویه گرفتن یک عکس را تغییر دهید گاهی هدف را از بالا یا پایین عکسبرداری کنید. کلمات را بهجای نوشتن روی یک خط صاف روی یک خط مورب بنویسید. پوستر Phish چشمها را به سمت بالا و پایین در طول صفحه سوق میدهد بجای اینکه چشمها در مسیر یک خط صاف و خستهکننده است.
Phish cityscape by Doe Eyed
و یا پوستر رویداد مربوط به جشنواره یک فیلم که چشمها را دقیقاً به سمت کلمه out there که فونت آن بصورت بسیار هوشمندانه پنهانشده است به دنبال خود میکشاند.
Design: Andrew Pfund
۱۲- در بکار بردن حس شوخطبعی درنگ نکنید
شوخطبعی بخرج دهید و با کلمات بازی کنید. از تصویرسازی غیرقابلانتظار، البته با یک موضوع خاص استفاده کنید. برای پوستری که برای جشنواره فیلم Bicycle در نظر گرفتهشده بود بهجای ایجاد هیجان سعی بر این شده که پوستر تم خندهدار داشته باشه تا به این طریق حس کنجکاوی بیننده را جذب کنند و به دنبال خود بکشند.
Design: Alistair Palmer
۱۳- از اینکه ترکیب متوازن است اطمینان حاصل کنید
استفاده از تقارن، مرکزیت قائل شدن و تکرار برای چشمها تعادل ایجاد میکند. میتوان رنگها، وزن شکلها، میزان متن و یا ترکیب آنها را متعادل کنید. تعادل به این معنا نیست که پوستر باید کاملاً در مرکز صفحه طراحی شود بلکه باید تقارن داشته باشد یعنی از هر دو طرف به یک میزان باشد. یک طرف سنگینتر نباشد و یا یک طرف حاوی تمام اطلاعات و شکلها نباشد و طرف دیگر هیچ.
Design: DKNG
۱۴- از عکسهایی استفاده کنید که به پوستر اعتبار ببخشد
میتوان از یک عکس زیبا و هیجانانگیز پیام پوستر را دریافت کرد. عکسها به محصول اعتبار میبخشد چون شکل واقعی آن است و بیننده میتواند عیناً کیفیت آن را ببیند
در این مورد، گرافیست عملکرد خلاقانه داشته و برای رویداد مربوط به فشن جمله تایپشده خود را بصورت لایه لایه روی عکسی از یک مدل نوشته است
Design: Letman
و در مورد دیگر، گرافیست با ایجاد توازن بین هنر عکاسی و گرافیک به خلق یک ترکیب جالب به همراه یک احساس واقعی دست پیدا کرده است.
Design: Jeff Finly
۱۵- از تصاویر خلاقانه استفاده کنید
هنر عکاسی همیشه برای طراحی کارآمد و یا شاید مقرون بصرفه نیست. بهجای آن خودمان میتوانیم هیجان و شخصیت خلق کنیم. تصویر میتوانند تخت و یا لایهلایه و یا دارایی عمق باشند.
Design: Aaron Kim
Design via Design Sponge
۱۶- به استقبال چیزهای عجیب و غریب و غیرعادی بروید
یکی از نکات اصولی طراحی پوستر این است که از رنگهای غیرعادی و عکسهای تک استفاده کنید. سراغ فونتهای غیر نرمال بروید. تصاویر متضاد هم را در کنار هم بکار ببرید و یا از تصاویر و اطلاعات همتراز برای خلق چیزی دیگر بهره ببرید. پوستر مربوط به رویدادBologna مصداق این نظریه است. شما ابتدا ویولن را میبینید و یا پاپیون؟
3583-poster Design for Bologna Festival
۱۷- اطمینان حاصل کنید که همه نشانههای گرافیکی در یک امتداد درحرکتاند
بدانید که خواننده چطور به اطلاعات دست پیدا میکند تحقق این دیدگاه استفاده از رنگ، خطوط، سایز وزن متن است. زمینهای را برای دنبالهروی آنها پیدا کنید. پوستر Salida a Winefest بطور تحت تلفظی چنین کاری میکند. بیننده زمینهای از متن را که شبیه شراب است دنبال میکند. در این پوستر بیننده مسیر نوشته شده را که شبیه شراب در حال جریان در یک لیوان است دنبال میکند تا به اطلاعات پوستر دست پیدا کند
Design: Sunday lounge
۱۸- اطلاعات پرمحتوا و خوانا درج کنید
خوانا بودن به این معنا نیست که بیننده عملاً بتواند پوستر را بخواند بلکه اطمینان حاصل کردن از این است که آیا بیننده میداند شما چه چیزی را تبلیغ، فروش و یا پخش میکنید. اینکه مطلبی را بخوانی و متوجه شوی چیز بدیهی است اما در مورد این مطمئن شوید که آیا اگر بیننده پوستر را از راه دور ببیند باز مفهوم آن را متوجه میشود یا خیر.
این پوستر حاوی اطلاعات زیادی است اما طوری طراحیشده که وقتی بیننده آن را از راه دور هم ببیند متوجه اطلاعات آن نیز بشود. این پوستر علیرغم اینکه دارای انبوهی از اطلاعات است اما پیکربندی خلاقانه آن متنهای سخت آن را نیز خوانا کرده است.
Design: Ali Gray
۱۹- توجه به سایز و شکل پوستر
هیچیک از پوسترها شبیه هم نیستند پس نیازی نیست که اندازه آنها هم با یکدیگر یکسان باشد. اگر فضای پوستر به شما اجازه تغییر سایز را میدهد اینکارو بکنید حتی پوستر میتواند عمودی، افقی، گرد، بزرگ، پررنگ باشد
Design: Matt and Brie
۲۰- پوستر را بطریقی طراحی کنید که احساسات را برانگیزد
وقتی پوستری تحریککننده احساسات باشد احتمال اینکه مردم بخواهند آن را به اشتراک بگذارند بیشتر خواهد شد. یک کلمه یا تصویر بهتنهایی میتواند عشق، عصبانیت و ناراحتی انسان را برانگیزد. با دیدن عکس گریان یک زن، مرد در حال گذر از خط پایان، کلمه آتش احساسات بیننده برانگیخته میشود ولی نیاز است بیشتر اطلاعات داده شود.
این پوستر که مربوط به یک کنسرت رویداد موسیقی جاز است با استفاده از ترکیبات تکهتکه که هر تکه یک حالت متفاوت از چهره را نشان میدهد درواقع از احساسات مربوط به جاز تقلید کرده است
Design: Helmo
۲۱- برای چند رویداد یک نمونه منحصربهفرد خلق کنید
زمانی که حوادث مختلف یا محصولات مختلف برای یک گروه موسیقی یا خط تولید دارید آیا بیشتر از یک پوستر نیاز است؟ درصورتیکه درصدد خلق چندین پوستر هستید دقت کنید که جز در مورد رنگ و عکس آنها باید تقریباً شبیه با همدیگر باشند؛ اما بااینحال آنها باید از همدیگر مستقل باشند.
پوسترهای Dave Matthews Band بجز اندکی تفاوت تقریباً شبیه هستند بطوری که اگر کسی یکی از آنها را بهتنهایی ببیند باز مفهوم رسانده میشود
Design: DKNG
۲۲- با توجه به نوع مخاطب طراحی کنید
شما باید قبل از توزیع یا فروش پوسترها، مخاطبتان را بشناسید. اطمینان حاصل کنید که طراحی با علایق بینندهها همخوانی دارد پوستر مربوط به Black Keys مطمئناً هواداری موسیقی راک را به کنسرت لب ساحل میکشاند.
Jose Berrio
۲۳- برای جالب شدن هرچه بیشتر ترکیب میتوان از تضادها و تناقضها بهره برد
یکی از نکات اصولی طراحی پوستر این است که به شیوههای گوناگون تضاد برقرار کنید. از رنگهای متضاد نظیر آبی و نارنجی یا سیاه و سفید استفاده کنید. فونتهای دراماتیک کلفت را همراه فونتهای نازک بکار ببرید. عکسهای پرهیاهو را بارنگهای آرام بکار ببرید.
Design: STUDIOJQ
Design: Sam Wood
Design: Ugar Sayan
۲۴- استفاده از نشانههای گرافیکی مختلف مثل رنگها و فونتها
نمونههای مختلف از فونتها و رنگها را امتحان کنید تا ببینید کدام جالب درخواهد آمد. بعضی عکسها را در بالای یک تصویر سیاهقلم بکار ببرید. نظیر نمونه زیر
فونتهای رمانتیک چسبیده به عکس را نیز میتوانید امتحان کنید. وقتی پوستری را در هیچ یک از این دستهبندیها جای دهید میتوانید این دستهبندیها را باهم ترکیب کنید.
Design: Veljko Zajc
۲۵- وقتی قوانین را بدانید محدودیتها برطرف میشود
یکی از نکات اصولی طراحی پوستر این است که رنگها، اندازهها و فونتهایی را امتحان کنید که تابه الآن امتحان نکرده آید. یا جفتی از آن آیتمها را امتحان کنید که فکر میکنید باهم هماهنگ نیستند. خلاصه چیزهای جدید را تجربه کنید.
Atelier Martino
اکنون دیگر نوبت شماست
با توجه کردن به رویداد، خدمات و یا محصول نوع مخاطب شناسایی میشود. پیدا کردن تصویر، رنگ و فونتهایی که پیام پوستر را برساند باعث خلق یک اثر خوب میشود در طراحی پوستر دامنه انتخاب بسیار وسیع است. پس شروع کنید.
منبع: Source: designschool.canva.com
ترجمه: البرزمدیا
* هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
کلید واژه ها
طراحی یک پوستر زیبا، نکات اصولی طراحی پوستر، نکات اصول طراحی پوستر علمی، نکات اصول طراحی پوستر تبلیغاتی، نکات اصول طراحی پوستر فیلم، اصول طراح پوستر، 25 روش برای طراحی یک پوستر زیبا، روش های طراحی پوستر، تکنیک های طراحی پوستر
سایر خدمات:
- ثبت برند و لوگو در شیراز
- طراحی و چاپ پوستر
- طراحی کاتالوگ فروش فوری
- مدیریت پیج اینستاگرام مشهد
- مدیریت پیج اینستاگرام بندرعباس
- طراحی و چاپ بیلبورد
- مدیریت پیج اینستاگرام اهواز
- طراحی کاتالوگ حرفه ای
- طراحی تراکت سالن زیبایی
- طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی
- خرید فالور اینستاگرام
- مدیریت پیج اینستاگرام اصفهان
- طراحی بنر نمایشگاهی
- طراحی مسکات
- طراحی کاتالوگ پارچه
- طراحی و چاپ مهر شرکت
- طراحی جعبه دستمال کاغذی
- طراحی کاتالوگ دیجیتال
- طراحی چاپ کاتالوگ محصولات
- مدیریت پیج اینستاگرام تهران
- طراحی و چاپ تراکت
- طراحی حرفه ای کارت ویزیت
- ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام
- ساخت تیزر تبلیغاتی
- چاپ بروشور تبلیغاتی
- بازگردانی پیچ اینستاگرام
- طراحی و چاپ بسته بندی
- مدیریت پیج اینستاگرام همدان
- چاپ حرفه ای کارت ویزیت
- طراحی لوگو
- مدیریت پیج اینستاگرام تبریز
- طراحی کاتالوگ جواهرات
- طراحی و چاپ کارت ویزیت سالن زیبایی
- طراحی کاتالوگ رستوران
- طراحی کاتالوگ مبل و مبلمان
- طراحی جعبه کفش
- ثبت برند و لوگو در قشم
- طراحی و چاپ سربرگ شرکت در قشم
- طراحی و چاپ جعبه پیتزا
- طراحی کاتالوگ پوشاک و لباس
- طراحی لیبل و برچسب مواد غذایی
- ثبت برند و لوگو در تهران
- سفارش تولید محتوا با قیمت مناسب
- طراحی لوگو سالن زیبایی
- طراحی پوستر صنعتی
- ثبت برند و لوگو در اصفهان
- مدیریت پیج اینستاگرام قم
- طراحی پوستر پزشکی
- طراحی سربرگ الکترونیکی
- طراحی شخصیت کارتونی، انیمه
- ثبت برند و لوگو در کرج
- چاپ ست اداری اختصاصی
- کارت ویزیت شیشه ای
- مدیریت پیج اینستاگرام رشت
- طراحی پوستر کشاورزی
- طراحی جعبه شیرینی
- مدیریت پیج اینستاگرام شیراز
- طراحی و چاپ جعبه
- ساخت تیزر تبلیغاتی تبریک سال نو
- مدیریت پیچ اینستاگرام
- طراحی استند نمایشگاهی
- طراحی و چاپ پوستر کاغذ دیواری
- طراحی بروشور حرفه ای
- طراحی سایت برای سالن زیبایی
- طراحی و چاپ سربرگ شرکت
- مدیریت پیج اینستاگرام کرج
- طراحی و چاپ جعبه چای
- طراحی ست اداری حرفه ای
- طراحی کاتالوگ هنری
- طراحی کاراکتر
- طراحی لایت باکس نمایشگاهی
- طراحی و چاپ سربرگ شرکت در کیش
- طراحی و چاپ پاکت اداری
- طراحی پوستر معماری
- ساخت مجله الکترونیکی
- طراحی کاتالوگ دکوراسیون داخلی
- مدیریت پیج اینستاگرام کرمانشاه
- ثبت برند و لوگو در مشهد
- چاپ لیبل و برچسب مواد غذایی
- طراحی سایت
- چاپ کاتالوگ
- ثبت برند و لوگو در کیش
صفحات مرتبط:
- داستان لوگوی گوگل
- داستان لوگوی بوندسلیگا
- داستان لوگوی مایکروسافت
- نرم افزار طراحی ست اداری
- 25 روش برای طراحی یک پوستر زیبا
- سایز یا ابعاد ست اداری
- داستان لوگوی بی تی اس BTS
- 8 اصل اساسی در طراحی بستهبندی که تأثیر مستقیم بر فروش کالا دارد
- داستان لوگوی سیستم عامل مک او اس
- نمونه کاتالوگ خلاقانه برای ایده گرفتن
- داستان لوگوی ریباک Reebok
- داستان لوگوی رد بول
- روانشناسی رنگ در طراحی لوگو
- داستان لوگو جگوار (Jaguar)
- 2022 داستان لوگوی جام جهانی قطر
- داستان لوگوی مک دونالد McDonald
- بسته بندی مواد غذایی
- داستان لوگوی برند پپسی (Pepsi)
- داستان لوگوی نایک
- ابعاد، اندازه و سایزهای استاندارد تراکت تبلیغاتی
- بسته بندی پوشاک
- لوگوتایپ چیست؟
- چگونه از تضاد در طراحی گرافیک استفاده کنیم؟
- داستان لوگوی پوما
- داستان لوگوی لاگوست
- داستان لوگوی نوتلا (Nutella)
- داستان لوگوی ورساچه
- 10 نکته کارآمد برای طراحی یک پوستر عالی
- سیزده نکته تاثیرگذار در فروش توسط کاتالوگ محصولات
- اهمیت ست اداری در تجارت
- نرم افزار طراحی بروشور و کاتالوگ
- داستان لوگوی المپیک
- اصول طراحی لوگو
- داستان لوگوی ماک
- آیا شما میخواهید طراح بستهبندی شويد؟
- داستان لوگوی KFC
- معرفی انواع لوگو
- ابعاد و سایزهای استاندارد پوستر
- اصول طراحی رابط کاربری ui ux
- شش نکته برای طراحی بروشور سه لت
- آشنایی با بروشورهای استاندارد
- نمونه ست اداری The Argonaut Hotel برای ایده گرفتن
- 10 نکته کلیدی در طراحی کاتالوگ
- 6 قانون اساسی طراحی بستهبندی كه روی قفسه میدرخشد
- داستان لوگوی کلوین کلاین
- داستان لوگوی اپل
- داستان لوگوی اینستاگرام
- راهنمای اصول و نکات انتخاب اسم برند
- سایز یا ابعاد کاتالوگ
- چطور با هوش مصنوعی لوگو بسازیم؟
- نرم افزار طراحی تراکت و پوستر
- آیا لوگو فعلی شما استاندارد می باشد!؟
- نمونه ست اداری برای ایده گرفتن-سری اول
- سایز یا ابعاد بروشور
- ست اداری چیست و شامل چیست؟
- نه (9) نکته اصولی در طراحی بیلبورد
- داستان لوگوی آدیداس
- 10 اصل مهم در طراحی تراکت
- داستان لوگوی استقلال
- نمونه بروشور خلاقانه برای ایده گرفتن-سری دوم
- ویژگی های یک لوگوی حرفه ای
- نرم افزار طراحی لوگو
- اهمیت کاتالوگ به عنوان ابزار فروش و بازاریابی
- داستان لوگوی بنز
- نکاتی که قبل از طراحی ملزومات باید در نظر گرفت؟
- نرم افزار طراحی بنر و بیلبورد
- داستان لوگوی استارباکس
- 7 نکته ضروری در طراحی لوگو