مه02

نمونه ست اداری The Argonaut Hotel برای ایده گرفتن

نمونه کار طراحی ست اداری | نمونه کارهای ست اداری

نمونه ست اداری The Argonaut Hotel برای ایده گرفتن

ست اداری برای یک هتل مجلل ساخته شده در سان فرانسیسکو با الهام از San Francisco gold rush. طرح لوگو از یک کشتی بادبانی و پل Golden Gate الهام گرفته شده بود، و همچنین، به نام “Argonaut” بازتابی از آنچه جویندگان طلا زمانی به این نام شناخته شده بودند، می باشد.

گرافیست: Dawson Beggs

نمونه ست اداری The Argonaut Hotel برای ایده گرفتن

ست اداری The Argonaut Hotel برای ایده گرفتن

ست اداری

نمونه ست اداری

نمونه ست اداری برای ایده گرفتن

ست اداری

ست اداری

طراحی ست اداری

چرا ست اداری؟

ست اداری در واقع مجموعه اوراق اداری که معمولا شامل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه اداری (پاکت ملخی) و … میباشد که با طرح گرافیکی منسجم (طرح های ست شده) جهت انجام امور اداری و تجاری همچون مکاتبات با سایر ادارات، شرکت ها، کارخانجات و … بکار گرفته میشود. ست اداری شامل سربرگ A4 و A5،کارت ویزیت، پاکت اداری (ملخی(، پاکت A4 و A5، یاداشت، فولدر (پوشه(، لیبل سی دی / دی وی دی و جلد آن، پاکت (سایز های دیگر) بسته به نیاز مشتری و موارد دیگر مانند (خودکار تبلیغاتی و غیره) بسته به سفارش مشتری می‌شود.

ست اداری سبب افزایش اعتبار شرکت شده و در جذب مشتری نقش مهمی را ایفا کرده چون محصولات و خدمات را به خوبی به مشتریان میشناساند در نتیجه فروش و بازاریابی محصولات و خدمات به طور چشمگیری افزایش یافته و از اتلاف سرمایه و زمان جلوگیری میکند.

* هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.


کلید واژه ها

،نمونه ست اداری خلاقانه، نمونه طرح های ست اداری، نمونه کارت ویزیت ست اداری، نمونه کارهای ست اداری، نمونه ست اداری برای ایده گرفتن، طراحی انواع ست اداری، نمونه کار طراحی ست اداری، نمونه کار ست اداری، دانلود نمونه ست اداری، نمونه سربرگ ست اداری

لطفا جهت کمک به بهبود خدمات البرزمدیا از طریق ستاره های زیر به ما رائ دهید.

Average rating 4 / 5. Vote count: 33

No votes so far! Be the first to rate this post.


سایر خدمات:

صفحات مرتبط:

error: Content is protected !!